Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Mijn] Virtueel Track Toy Setup
Collapse
X
-
Almost any geek can afford to build a multi-monitor gaming rig these days, but the RS1 Xtreme M3 simulator is ahead of the curve in two areas. Not only does it come with an authentic racing seat, the whopping US$29,395 kit further features a curved projection screen and a three-axis motion actuator. The former produces a realistic panoramic view of the race circuits, while the latter can recreate up to 2G acceleration coupled with onscreen synchronized force feedback. The system is also compatible with various off-the-shelf games such as Need For Speed Undercover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIemand hier ervaring met Playseat Alcantara? Denk dat ik er eentje ga aanschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk BerichtenIk heb een playseat evolution en ben daar tevreden van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
Edith: nu zie ik het: het ganse systeem is aangesloten op het waternet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBepaalde accessoires bijgekocht? Ik denk enkel de gearshiftholder en het vloermatje er bij te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIedereen neemt dat "virtueel" in de topictitel nogal letterlijk blijkbaar. Wat een kuttopic is dit inderdaad geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenMoet je daarvoor zo oud geworden zijn om werkelijk zo stomme opmerkingen te geven. Iedereen zijn hobby!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAl een geluk dat ik op mijn leeftijd zoiets niet in mijn living staan heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenEigenlijk heb je wel gelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtengij zou nie liever willen pieterke
Alles goed trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEn gij weet dat mijn living niet groot genoeg is
Alles goed trouwens?
met mij wel, en met u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtengij zou nie liever willen pieterke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenIk ben dan ook 10 jaar jonger dan jij.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenouwe zak!
Comment
-
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment