Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Mijn] Virtueel Track Toy Setup
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtendoet wel pijn, zo'n room hebben met die tv's enal, en dan zo'n lame x-box stuur lol2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenPieter is vol lof over zijn stuurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtendoet wel pijn, zo'n room hebben met die tv's enal, en dan zo'n lame x-box stuur lol
En met zo'n zicht aan de kanten snap ik nog altijd niet waarom hij ons om de haverklap int decor stoempte......en dan sorry zegt......2 opties zeker: 1 hij draagt bokalglazen en ziet nog niks of 2 hij is verslaafd aan tikkertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenZal optie 2 zijn + Moest dat écht mijne setup zijn, mochte eens komen spelen.
Comment
-
Idd, 'k heb dien plastieken brol is in mijn handen gehad... Zelfs mijn DFP indertijd was tien keer beter!
Damn hè, mijn shifter van de G25 heeft het begeven onlangs, R is kapot Mss eens kijken naar ne shifter van Act Labs of BRD. Kost poen, maar zal wel onverwoestbaar zijn. Wegens gebrek aan realisme heb ik het PS3 racen wel gelaten voor wat het is. PS3 staat terug aan de tv nu, volgende week komt toch de nieuwe NHL uit, en vermits ik uiteen ben met mijn vriendin (), mag zij den HD Ready 32 inch hebben, zalkik mij wel ne LED 42 inch Full HD kopen Mag mezelf wel eens verwennen na al die shit. Nu enkel nog rFactor en GTR, en binnenkort rFactor 2. 'k Laat regelmatig wa volk afkomen (Alexx en zo) om wa te tijdrijden tegen mekaar, loooootta fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIdd, 'k heb dien plastieken brol is in mijn handen gehad... Zelfs mijn DFP indertijd was tien keer beter!
Damn hè, mijn shifter van de G25 heeft het begeven onlangs, R is kapot Mss eens kijken naar ne shifter van Act Labs of BRD. Kost poen, maar zal wel onverwoestbaar zijn. Wegens gebrek aan realisme heb ik het PS3 racen wel gelaten voor wat het is. PS3 staat terug aan de tv nu, volgende week komt toch de nieuwe NHL uit, en vermits ik uiteen ben met mijn vriendin (), mag zij den HD Ready 32 inch hebben, zalkik mij wel ne LED 42 inch Full HD kopen Mag mezelf wel eens verwennen na al die shit. Nu enkel nog rFactor en GTR, en binnenkort rFactor 2. 'k Laat regelmatig wa volk afkomen (Alexx en zo) om wa te tijdrijden tegen mekaar, loooootta fun!
Als ge U dan toch gaat verwennen grijpt dan ook direct ne xbox en forza4 oat schap....dan kunnen we time attacken.........kwestie van die lat te breken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten'k Laat regelmatig wa volk afkomen (Alexx en zo) om wa te tijdrijden tegen mekaar, loooootta fun!
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenAls ge U dan toch gaat verwennen grijpt dan ook direct ne xbox en forza4 oat schap....dan kunnen we time attacken.........kwestie van die lat te breken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenvoor 150 heb je wel een goed stuur, playseat heb je niet echt nodig
Fanatec heeft zijn Forza sturen gereleased maar die zitten ook al op 250 Euro zonder pedalen, shifter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb zelf een g25 tweedehands gekocht op dit forum, voor ik dacht 125 euro, ding doet het al 2 jaar prima, echt een goed stuur
Comment
Comment