Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Mijn] Virtueel Track Toy Setup

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
    Aan degene hier met een Playseat, waar hebben jullie die besteld? Op de site van die mannen zelf en laten leveren? Of ergens in België gevonden?
    Mijne van playseat.be

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
        Sure

Comment

• doet wel pijn, zo'n room hebben met die tv's enal, en dan zo'n lame x-box stuur lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
            doet wel pijn, zo'n room hebben met die tv's enal, en dan zo'n lame x-box stuur lol
            Was ook het eerste dat in me opkwam
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Pieter is vol lof over zijn stuurtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                Pieter is vol lof over zijn stuurtje
                Mits de juiste afstellingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  doet wel pijn, zo'n room hebben met die tv's enal, en dan zo'n lame x-box stuur lol

En met zo'n zicht aan de kanten snap ik nog altijd niet waarom hij ons om de haverklap int decor stoempte......en dan sorry zegt......2 opties zeker: 1 hij draagt bokalglazen en ziet nog niks of 2 hij is verslaafd aan tikkertje

Comment

• Zal optie 2 zijn + Moest dat écht mijne setup zijn, mochte eens komen spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Zal optie 2 zijn + Moest dat écht mijne setup zijn, mochte eens komen spelen.
                      Met zo een stuureke wil ik nog niet spelen.

Comment

• Idd, 'k heb dien plastieken brol is in mijn handen gehad... Zelfs mijn DFP indertijd was tien keer beter!

Damn hè, mijn shifter van de G25 heeft het begeven onlangs, R is kapot Mss eens kijken naar ne shifter van Act Labs of BRD. Kost poen, maar zal wel onverwoestbaar zijn. Wegens gebrek aan realisme heb ik het PS3 racen wel gelaten voor wat het is. PS3 staat terug aan de tv nu, volgende week komt toch de nieuwe NHL uit, en vermits ik uiteen ben met mijn vriendin (), mag zij den HD Ready 32 inch hebben, zalkik mij wel ne LED 42 inch Full HD kopen Mag mezelf wel eens verwennen na al die shit. Nu enkel nog rFactor en GTR, en binnenkort rFactor 2. 'k Laat regelmatig wa volk afkomen (Alexx en zo) om wa te tijdrijden tegen mekaar, loooootta fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                          Idd, 'k heb dien plastieken brol is in mijn handen gehad... Zelfs mijn DFP indertijd was tien keer beter!

Damn hè, mijn shifter van de G25 heeft het begeven onlangs, R is kapot Mss eens kijken naar ne shifter van Act Labs of BRD. Kost poen, maar zal wel onverwoestbaar zijn. Wegens gebrek aan realisme heb ik het PS3 racen wel gelaten voor wat het is. PS3 staat terug aan de tv nu, volgende week komt toch de nieuwe NHL uit, en vermits ik uiteen ben met mijn vriendin (), mag zij den HD Ready 32 inch hebben, zalkik mij wel ne LED 42 inch Full HD kopen Mag mezelf wel eens verwennen na al die shit. Nu enkel nog rFactor en GTR, en binnenkort rFactor 2. 'k Laat regelmatig wa volk afkomen (Alexx en zo) om wa te tijdrijden tegen mekaar, loooootta fun!

Als ge U dan toch gaat verwennen grijpt dan ook direct ne xbox en forza4 oat schap....dan kunnen we time attacken.........kwestie van die lat te breken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                            'k Laat regelmatig wa volk afkomen (Alexx en zo) om wa te tijdrijden tegen mekaar, loooootta fun!
                            Tijdrijden
                            Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            Als ge U dan toch gaat verwennen grijpt dan ook direct ne xbox en forza4 oat schap....dan kunnen we time attacken.........kwestie van die lat te breken
                            Das gesproken!! Forza 4 kopen en time attacke!!
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bij mij komt FM4 er pas als GT5 is uitgespeeld

Comment

• Comment

• Topic doet mij ook weer twijfelen aan een stuurke te kopen en een playseat
                                  Ma dan ligt ge toch rap tegen de 400€ ?

ik pre-order forza 4
                                  heb forza 3
                                  voeg mij anders ook maar toe ^^ : be gerrit

Comment

• voor 150 heb je wel een goed stuur, playseat heb je niet echt nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      voor 150 heb je wel een goed stuur, playseat heb je niet echt nodig
                                      Maar is dat dan Xbox compatibel? Net zoals Gerrit ben ik aan 't twijfelen om terug een stuur te kopen... Maar als 'k alle reviews erop na lees is eigenlijk alleen de Fanatec interessant indien je kwaliteit zoekt ( lees iets dat langer dan 1 maand meegaat ).

Fanatec heeft zijn Forza sturen gereleased maar die zitten ook al op 250 Euro zonder pedalen, shifter...

Comment

• Ik heb zelf een g25 tweedehands gekocht op dit forum, voor ik dacht 125 euro, ding doet het al 2 jaar prima, echt een goed stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Ik heb zelf een g25 tweedehands gekocht op dit forum, voor ik dacht 125 euro, ding doet het al 2 jaar prima, echt een goed stuur
                                          Maar da's niet xbox compatibel

Comment

Working...
                                          X