Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
G27 staat voor ong 325 euro bij codima.
Ook daar geen G25 meer.
En tweedehands .... tja, ze zijn nu eenmaal gegeerd en snel weg. Of men houdt ze omdat ze zo goed zijn
Ondertussen dus te horen gekregen dat de G25 idd niet meer leverbaar is en dat de G27-opvolger ook niet lang meer op zich zal laten wachten. 'k Weet niet of het betrouwbaar is.
Heeft er iemand een g25 te koop? Blijkbaar niet te vinden.
Ik dacht eerst voor een DFGT te gaan, maar die heeft geen peddles.
Kan je de g25 ook gebruiken met enkel de peddles? Dus zonder koppelpedaal en manuele shifter? Vb. voor F1 2010.
Je moet sowieso alle componenten aansluiten als je de G25 gebruikt, maar je kan gerust functies naar hartenlust instellen. (met of zonder koppeling enz)
Ondertussen dus te horen gekregen dat de G25 idd niet meer leverbaar is en dat de G27-opvolger ook niet lang meer op zich zal laten wachten. 'k Weet niet of het betrouwbaar is.
Ik heb bijna een jaar geleden een G25 op de kop getikt bij Tones voor €150 omdat het de allerlaatste in stock waren voordat ze die gingen vervangen door de G27.
Verbaast me dat ze nu nog steeds leverbaar zijn. (Aan een stevige meerprijs zelfs)
Ik ben trouwens enorm tevreden van mijn G25, dus zeker daarvoor gaan als je er eentje vindt voor een deftige prijs.
Ik heb bijna een jaar geleden een G25 op de kop getikt bij Tones voor €150 omdat het de allerlaatste in stock waren voordat ze die gingen vervangen door de G27.
Verbaast me dat ze nu nog steeds leverbaar zijn. (Aan een stevige meerprijs zelfs)
Ik ben trouwens enorm tevreden van mijn G25, dus zeker daarvoor gaan als je er eentje vindt voor een deftige prijs.
euh ... allemaal een beetje moe ofzo? De G25 zou niet meer leverbaar zijn zei ik net.
Je moet sowieso alle componenten aansluiten als je de G25 gebruikt, maar je kan gerust functies naar hartenlust instellen. (met of zonder koppeling enz)
je kan ook zonder pook rijden hoor, ik sluit dat ding nooit aan
het zou mij verbazen als de g27 al vervangen wordt, dat ding is toch nog niet vrij jong.
Comment