DF GT heeft wel peddles hoor, alleen niet zo'n grote als de G25
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Race stuur
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenKan je de g25 ook gebruiken met enkel de peddles? Dus zonder koppelpedaal en manuele shifter? Vb. voor F1 2010.
je hebt:
automaat
sequentieel met automatische koppeling (met peddles of aan de pook schakelen)
sequentieel met koppeling
handbak
Comment
-
G27 staat voor ong 325 euro bij codima.
Ook daar geen G25 meer.
En tweedehands .... tja, ze zijn nu eenmaal gegeerd en snel weg. Of men houdt ze omdat ze zo goed zijn__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
Ondertussen dus te horen gekregen dat de G25 idd niet meer leverbaar is en dat de G27-opvolger ook niet lang meer op zich zal laten wachten. 'k Weet niet of het betrouwbaar is.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHeeft er iemand een g25 te koop? Blijkbaar niet te vinden.
Ik dacht eerst voor een DFGT te gaan, maar die heeft geen peddles.
Kan je de g25 ook gebruiken met enkel de peddles? Dus zonder koppelpedaal en manuele shifter? Vb. voor F1 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenwohow! Wat een verschil....
Ondertussen dus te horen gekregen dat de G25 idd niet meer leverbaar is en dat de G27-opvolger ook niet lang meer op zich zal laten wachten. 'k Weet niet of het betrouwbaar is.
Comment
-
Ik heb bijna een jaar geleden een G25 op de kop getikt bij Tones voor €150 omdat het de allerlaatste in stock waren voordat ze die gingen vervangen door de G27.
Verbaast me dat ze nu nog steeds leverbaar zijn. (Aan een stevige meerprijs zelfs)
Ik ben trouwens enorm tevreden van mijn G25, dus zeker daarvoor gaan als je er eentje vindt voor een deftige prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEuh? De G27 is toch al lang beschikbaar?
g27-opvolger is niet hetzelfde als G27......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenwohow! Wat een verschil....
Ondertussen dus te horen gekregen dat de G25 idd niet meer leverbaar is en dat de G27-opvolger ook niet lang meer op zich zal laten wachten. 'k Weet niet of het betrouwbaar is.Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEuh? De G27 is toch al lang beschikbaar?
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenIk heb bijna een jaar geleden een G25 op de kop getikt bij Tones voor €150 omdat het de allerlaatste in stock waren voordat ze die gingen vervangen door de G27.
Verbaast me dat ze nu nog steeds leverbaar zijn. (Aan een stevige meerprijs zelfs)
Ik ben trouwens enorm tevreden van mijn G25, dus zeker daarvoor gaan als je er eentje vindt voor een deftige prijs.
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichteng27-opvolger is niet hetzelfde als G27......
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEn hoe lang zou dat nog zijn? Was net van plan om me een G27 aan te schaffen...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenThnx!
Jammer genoeg vind ik nergens nog een g25. Zelf tweedehands niet te vinden.
Zal dan wel een DFGT moeten worden.
EDIT: Geen goede prijs dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten€334 een scherpe prijs?
Nu ja, daar dus nie kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJe moet sowieso alle componenten aansluiten als je de G25 gebruikt, maar je kan gerust functies naar hartenlust instellen. (met of zonder koppeling enz)
het zou mij verbazen als de g27 al vervangen wordt, dat ding is toch nog niet vrij jong.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenje kan ook zonder pook rijden hoor, ik sluit dat ding nooit aan
Comment
Comment