Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Race: The WTCC Game"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    Bon: http://www.youtube.com/watch?v=IeqC2uh2jFE

Het is niet makkelijk om er een filmpje van te maken, omdat je die M3 eigenlijk moet aanvoelen ingame.
    In de regen is ie controleerbaar, zolang je genoeg veiligheid in acht neemt. Ga je iets over die veilige lijn, sta je onherroepelijk achterstevoren.
    Vind de M3 eigenlijk niet eens zo fun, ik heb dan nog liever de '06 WTCC wagens.
    video is not available...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      video is not available...
      probeer binnen een 5tal minutjes nog eens, duurt steeds een paar minuten, vanwege verificatie's enzo.
      Maar ik ben opzich niet zo tevreden met hoe het eruit ziet, je moet zoiets gewoon ingame aanvoelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        probeer binnen een 5tal minutjes nog eens, duurt steeds een paar minuten, vanwege verificatie's enzo.
        Maar ik ben opzich niet zo tevreden met hoe het eruit ziet, je moet zoiets gewoon ingame aanvoelen
        nog altijd niet...

Comment

nog altijd niet...
          Zal wel komen, geen paniek

Comment

• 't Marcheert nog altijd niet... en ik was zo benieuwd!

Comment

• werkt nu wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                werkt nu wel
                Knap filmpje! Looks like fun...

Comment

• Die M3 rijdt niet slecht, alleen jammer dat je eraan moet denken in welke versnelling je zit

Hét grootste minpunt wat me echt wel stoort in dit spel is het donkere interieur, is er geen manier dat die tenminste wat zichtbaar is zoals in GTR?
                  Als de zon langs achteren binnenschijnt dan ziet het er normaal uit, maar anders is het echt pikkedonker
                  Dat geeft niet echt een leuke sfeer aan het spel mee zoals GTR en GTL dat hebben

Comment

• Ik heb sinds kort ook dit game!

Ik vind het bijzonder prettig! De auto's rijden zeer goed en voelen goed aan. Ik heb al een paar races gedaan met de E90 en das echt wel de beste auto van het peleton. Alleen jammer dat er blijkbaar geen zesde versnelling is... Of kun je die ergens instellen?

Comment

Ik heb sinds kort ook dit game!

Ik vind het bijzonder prettig! De auto's rijden zeer goed en voelen goed aan. Ik heb al een paar races gedaan met de E90 en das echt wel de beste auto van het peleton. Alleen jammer dat er blijkbaar geen zesde versnelling is... Of kun je die ergens instellen?
                      De BMW-teams gebruiken allemaal een 5-bak in H-patroon omdat ze zo 30 kg uitsparen. Als je een sequentiële 6-bak gebruikt moet je die 30kg extra meezeulen.

Het is een keuze die je moet maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        De BMW-teams gebruiken allemaal een 5-bak in H-patroon omdat ze zo 30 kg uitsparen. Als je een sequentiële 6-bak gebruikt moet je die 30kg extra meezeulen.

Het is een keuze die je moet maken...
                        En die sequentiële bak kan dus geïnstalleerd worden op een BMW?

Comment

En die sequentiële bak kan dus geïnstalleerd worden op een BMW?
                          Niet in dit spel.

Comment

• Heb het spel toch al een tijdje nu en heb het al bij al maar een keer of 10 gespeeld, hoogstens, het pakt gewoon niet zoals GTR2 en rFactor dat doen
                            Jammer, het had een goed spel kunnen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Heb het spel toch al een tijdje nu en heb het al bij al maar een keer of 10 gespeeld, hoogstens, het pakt gewoon niet zoals GTR2 en rFactor dat doen
                              Jammer, het had een goed spel kunnen zijn...
                              Ik heb volledig hetzelfde gevoel, ik laat het al een maand links liggen voor GTR2, terwijl mijn gtr2 ook veel vlotter loopt dan RACE.
                              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                Ik heb volledig hetzelfde gevoel, ik laat het al een maand links liggen voor GTR2, terwijl mijn gtr2 ook veel vlotter loopt dan RACE.
                                Ik speel WTCC wel graag,

maar damn, het loopt niet vlotjes ... terwijl ik gtr2 met anti aliasing speel op 1280-800 doet wtcc zijn ding pas vlot op 800-600 en met max viewable car: 6

Comment

• Simbin komt in mei met de opvolger van RACE, alleen zeggen ze niet dat het een update is voor de huidige RACE, of het een volledig nieuw spel wordt.
                                  Er zijn al enkele pics in de omloop

klik voor alle foto's
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Leuk, ik kan die mannen niet bijhouden ze.

Tis wel wat veel van het goede, en mijn desktop heeft al moeite met Race dus mischien voor de volgende pc.

Comment

• Simbin, maakt alle andere fabricanten van racegame's gewoon in.

Ze worden beter en beter.

Comment

Working...
                                      X