Mededeling

Collapse
No announcement yet.

E-Revo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E-Revo

Hoi,
    Gewoon voor de fun ene
    E-Revo Brushless gekocht.

en om te beginnen 2x 2c lipo 4100 mA 25c erbij gekocht voor wat meer punch

Echt tof machientje en erg snel en het kan nog sneller maar dat is voor later

Bijgevoegde Bestanden

Hoeveel gaat zoiets?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Hoeveel gaat zoiets?
      Als je de snelheid bedoeld
      110 km/p met versteken van tandwielen en met lipo's 2x 3cellen
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zou rond de 120 km/p zijn
      en het kan nog sneller
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Last edited by TheStraffe; 28/09/2010, 13:42.

Comment

Leuk, maar je zal wel wat batterijen nodig hebben, of gaan die toch redelijk lang mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Leuk, maar je zal wel wat batterijen nodig hebben, of gaan die toch redelijk lang mee?
          met twee x 2 packs ben je toch één uurtje zoet

Comment

Inderdaad als je een setje 5000mAh hebt rij je als basher toch een 20min a 30 min...

Toen ik mijn electrische Vorza nog had (dezelfde motor/regelaar) reed ik ze op minder als 15min plat op het circuit haha

Nu ivm de Revo, gewoon de 18-54 verhouding gebruiken en op 4S blijven rijden. Voorkomt je veel stukken en zever (heb er zelf ook eentje gehad) Met deze gearing op 4S haalt ie een goede 70km/u.

De top speed runs van hierboven daar kun je ook alleen maar top speed mee rijden, als je offroad durft gaan ga je gewoonweg motor/esc overhitten

Comment

Working...
            X