Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PS3 + GT3 / XBPX + Forza 3/4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die kinect zou ik ook zelf niet willen nee, maar 't geen ik al gezien hebt van Forza 4 ziet er veelbelovend uit en zal alleszinds niet moeten onderdoen in graphics tov GT5.

Ik vind Forza 3 écht heerlijk spelen, kan je urenlang plezier mee hebben en 't stuurt erg fijn.

Best bang for the buck atm is een xbox 360 (elite met 120 of 250gb hdd) kopen met forza 3 er bij, dit houdt je wel meer dan genoeg bezig in afwachting tot forza 4.

Het klopt wel dat xbox live (online) iets kost per jaar (40 euro of zo per jaar dacht ik), maar er zijn toch geruchten dat dit bij PS3 ook zou gaan gebeuren. Enfin, daarvoor moet je 't nu ook niet laten vind ik.

Comment

Easy. PS3 met GT5 natuurlijk. Het totaal pakket van de PS3 is gewoon stukken beter. En de blurayspeler is een leuk extraatje.
      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        Die kinect zou ik ook zelf niet willen nee, maar 't geen ik al gezien hebt van Forza 4 ziet er veelbelovend uit en zal alleszinds niet moeten onderdoen in graphics tov GT5.

Ik vind Forza 3 écht heerlijk spelen, kan je urenlang plezier mee hebben en 't stuurt erg fijn.

Best bang for the buck atm is een xbox 360 (elite met 120 of 250gb hdd) kopen met forza 3 er bij, dit houdt je wel meer dan genoeg bezig in afwachting tot forza 4.

Het klopt wel dat xbox live (online) iets kost per jaar (40 euro of zo per jaar dacht ik), maar er zijn toch geruchten dat dit bij PS3 ook zou gaan gebeuren. Enfin, daarvoor moet je 't nu ook niet laten vind ik.
        wat is kinect?

Comment

Forza 4 wanneer komt dat wel uit mss ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            wat is kinect?

Kinect (formerly "Project Natal") is an advanced camera that can track your body as you stand in front of your TV, enabling what Microsoft is calling controller-free gaming.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
              Forza 4 wanneer komt dat wel uit mss ?

Dat weet niemand,ergens 2011...

Comment

[quote=BlackFox;4236510] GT5 is als rijden op ijs, is niks technisch aan, het klopt gewoon niet

Ja als je nu eenmaal altijd op het zelfde circuit rijdt is het vrij normaal dat je rijdt zoals op ijs........ Ice Arena Chamonix

Comment

Meer info over kinect (geef mij maar gewoon de controller/stuur) en een impressie over Forza 4

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    Dat weet niemand,ergens 2011...
                    2011 idd, maar zal wel niet meer zo lang op zich laten wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Nee, GT5 is als rijden op ijs, is niks technisch aan, het klopt gewoon niet
                      .
                      ge moet het dan ookwel een beetje kunnen he

en nogmaals: hoe kan jij nu weten hoe de gameplay van GT5 is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crz Bekijk Berichten
                        Dat hoop je maar

.
                        ik ben daar zeker van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          2011 idd, maar zal wel niet meer zo lang op zich laten wachten.

Dat dacht ik van forza3 ook,maarja wat is lang de GT reeks dat is pas lang wachten

Comment

ik zou gaan voor: pc + g25/27 + gtr evo voor als het realistisch moet zijn en nfs shift om te raggen en mooie auto's te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              ge moet het dan ookwel een beetje kunnen he

en nogmaals: hoe kan jij nu weten hoe de gameplay van GT5 is?
                              Ik zal het vrijdag bevestigen.

Of ontkennen als ik mis was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crz Bekijk Berichten
                                Niet als te snugger om een keytitle van de PS3, die qua verkoopcijfers de Xbox360 niet meer inhaalt, keer op keer uit te stellen.
                                Heb jij een glazen bol? De PS3 heeft nochtans een serieuze inhaalbeweging gemaakt (van +7 miljoen minder verkochte titels naar 3.5 miljoen minder verkochte titels op 1 jaar). Dus wat de toekomst brengt kan je niet weten.

Zelf zou ik ook voor de PS3 gaan, is het leukere totaalpakket vind ik.

Comment

gran turismo 5+ ps3 of course.

Comment

PS3 + GT5 ongetwijfeld.
                                    Heb zelf ook toen forza3 uitkwam een x360 gekocht gewoon om me bezig te houden tot gt5 .
                                    Maar nu gt5 binnen een maand uitkomt, niet twijfelen !

Comment

ik heb een ps3 en een xbox met gt5 proloque en forza 3. Nu wil ik even melden dat na welgeteld één week de forzashit aan de kant geschoven is en weer plaats gemaakt heeft voor gt5 proloque
                                      (ondanks de leeftijd van het spel).

forza3

minpunten

-het stuurt niet zo goed als iedereen beweert (wie aan 100 km/h een haakse rechste kan nemen zonder te slippenmag het tegendeel beweren)
                                      -geen logitec ondersteuning (en van het microsoft stuur moet je niets verwachten)
                                      -graphics zijn minder voor een nextgenconsole (ingame) de menus en herhalingen vallen beter mee.(lijkt mij logisch)

pluspunten

-tuning en styling mogelijkheden zijn ZEER uitgebreid en garanderen uren plezier.
                                      -de carlist is bijlange niet mis en nieuwe modellen zijn downloadbaar.

Dus iedereen die zegt dat forza een sim game is heeft nog nooit een echte sim gespeeld.
                                      de beste sims zitten op pc. en wil je toch via een console dat tikkeltje realisme dan ga je voor PS3+GT5+logitech g25/27 en een playseat
                                      uren speelplezier..
                                      Last edited by ; 05/10/2010, 20:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        ik ben daar zeker van
                                        Find in-depth gaming news and hands-on reviews of the latest video games, video consoles and accessories.

Touche.

Comment

Heb je touche? Van wie? Is ze knap?

Comment

Working...
                                          X