Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PS3 + GT3 / XBPX + Forza 3/4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PS3 + GT3 / XBPX + Forza 3/4

Hey,

kan iemand me hier helpen?

Ik overweeg een van bovenstaande opties.

Ik ga die console dus enkel kopen voor 1 van die games. Extra functionaliteiten zoals BluRay speler enzo, zijn een pluspunt.

Maar eerst en vooral welk wordt het beste game? GT5 of Forza 4? Ik zoek het meest realistische game.

Wat zouden jullie kopen in mijn geval?

GT5 zeker weten!

ik koop me opnieuw ne ps3 hiervoor.

Comment

Qua gameplay zal Forza beter zijn, voor al de rest GT5.
      en xbox op zich is ook kut.

Comment

zonder twijfel ne ps3 +GT5

moest ik den xbox niet gratis verkregen hebben had ik er nu gene.
        En online is ps3 toch veeeeel beter dan xbrol ( loopt konstant vast bij forza3 toch, om nog maar te zwijgen over de connection problems met sommige medeforummers indertijd )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          zonder twijfel ne ps3 +GT5

moest ik den xbox niet gratis verkregen hebben had ik er nu gene.
          En online is ps3 toch veeeeel beter dan xbrol ( loopt konstant vast bij forza3 toch, om nog maar te zwijgen over de connection problems met sommige medeforummers indertijd )
          En dan is het nog eens gratis bij playstation .

Ik heb hier een xbox maar als ik zou mogen kiezen zeker de play 3 .
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

PS3

Comment

Ps3 + Gt5

Comment

PS 3 + GT 5

Comment

PS3 + GT5

Comment

rFactor op pc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      rFactor op pc

van een derde optie was geen sprake.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        rFactor op pc
                        = kut-graphics

ps3 + GT5 zou ik pakken, voor forza 4 ga je nog lang kunnen wachten

Comment

pc is om op te werken niet om op te gamen

Comment

Ik heb nooit de GT5 proloog gespeeld, maar mijn 4,5 jaar oude Xbox is nog nooit gecrashed en heb ook nog nooit problemen gehad met Forza 2 en 3. Naar mijn mening de beste sim's die ik ooit heb gespeeld.

De releasedatum van Forza 4 is nog onbekend, maar daarintegen is GT5 al zo vaak uitgesteld dat je je af mag vragen of dat uberhaupt nog de moeite waard is om op te wachten.

Voor alle Xbox haters, check deze trailer: http://www.gametrailers.com/video/e3...forza-4/101402 .

Natuurlijk kun je wachten tot GT5 ooit eens uitkomt, maar dan is het nog maar de vraag wat het uiteindelijk is geworden en als je er eenmaal op uit bent gekeken, kun je weer 3 a 4 jaar wachten op een vervolg. Niet als te snugger om een keytitle van de PS3, die qua verkoopcijfers de Xbox360 niet meer inhaalt, keer op keer uit te stellen. GT5 was al aangekondigd op de E3 van 2006 en nu gepland om eind 2010 uit te komen. Nou, als je 4 jaar doet over het ontwikkelen van een racegame dat het paradepaardje van de console moet worden, ben je mijn inziens niet goed bezig.
                            Last edited by ; 03/10/2010, 18:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crz Bekijk Berichten

De releasedatum van Forza 4 is nog onbekend, maar daarintegen is GT5 al zo vaak uitgesteld dat je je af mag vragen of dat uberhaupt nog de moeite waard is om op te wachten.
                              Nog 31 keer slapen

Natuurlijk kun je wachten tot GT5 ooit eens uitkomt.
                              ooit = 3november 2010

En tegen dat we GT5 beu gespeeld zijn , zal waarschijnlijk Forza 4 er al zijn of PGR 5 (aangezien die nu ook door T10 word gemaakt zal die ookwel sterk verbeterd worden)

Dus de oplossing is koop een PS3 + GT5 EN een Xbox360 en Forza3

Comment

Ik heb ze beide maar geef mij toch maar de GT's
                                Last edited by ; 03/10/2010, 19:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                  Ik heb ze beide maar geef mij toch maar de GT's
                                  Waarom juist?

Ik heb Forza al gespeeld en het is zeer leuke gameplay. GT5 is me wat technischer, kan dat?

Comment

Nee, GT5 is als rijden op ijs, is niks technisch aan, het klopt gewoon niet

Maar overall zal GT5 beter zijn dan Forza 3 (mag ook wel na al die tijd).
                                    En ook de mogelijkheden zullen véél uitgebreider zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                      ooit = 3november 2010
                                      Dat hoop je maar

@ BlackFox: beter vergelijk je GT5 met Forza 4, wel zo eerlijk he.
                                      Last edited by ; 03/10/2010, 22:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crz Bekijk Berichten
                                        @ BlackFox: beter vergelijk je GT5 met Forza 4, wel zo eerlijk he.
                                        Klopt, maar 4 is er natuurlijk nog niet.

En die kinect zever moet ik niks van weten in een racespel, cool om te showen, maar nutteloos.
                                        Ik zie me al PS move gebruiken in GT5

Comment

Working...
                                        X