Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht G25/G27

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezocht G25/G27

Ne kameraad van mij zoekt nog ne 2dehandse Logitech G25/27...
    Als iemand er eentje moest teveel hebben staan... laat hier de prijs achter en eventueel een fotootje
    .

Ik zoek ook nog een G25

Comment

Comment

Ik zoek er ook nog één.

Comment

Ik ook als 't voor een schoon prijzeke is en liefst al reeds incl. de adapter voor de xbox360

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
            Ik ook als 't voor een schoon prijzeke is en liefst al reeds incl. de adapter voor de xbox360
            Bestaat dit dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Bedoel je die xcm coverter ???

heb je deze al getest ergens???

kweet dat het werkt voor controllers en keyboards,mouse op de ps3,maar logitech stuur???

Comment

das toch redelijk goed te vinden 2de hands?

Comment

Ik heb er hier nog een staan op zolder ! Sinds we verhuisd zijn is dat zelf niet meer uitgehaald ...

Het is een G25 , zelden gebruikt.

Als iemand mij een goed bod doet mag ie erom komen

Comment

G27 staat op Tones voor 249 euro...wel niet in voorraad, maar da's wel de scherpste prijs around.

Comment

van ne afzetter gesproken..........ge kunt altijd proberen om zenne g25 los te prutsen

Comment

Voor 400 euro heb je op 2dehands.be een G25 + PlaySeat Evolution II...da's een batje

Comment

voor 150 heb je ook gewoon een g25, 400 is al veel geld. Als ik een van jullie was zou ik die van wax it nemen, weet ge toch een beetje waar hij vandaan komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            voor 150 heb je ook gewoon een g25, 400 is al veel geld. Als ik een van jullie was zou ik die van wax it nemen, weet ge toch een beetje waar hij vandaan komt.
                            En met wat geluk is dat ding fris gedetailed!

En nu gaat er een bied oorlog uitbarsten natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              En met wat geluk is dat ding fris gedetailed!

En nu gaat er een bied oorlog uitbarsten natuurlijk
                              Dat ding is idd redelijk mint, heb zelf nog de doos enzo, dus kan allemaal mooi verpakt worden.

En het kan ook nog getest worden. (wel uw eigen ps3 ofzo meenemen, want dat heb ik zelf al niet meer )

Comment

Het zijn goede stuurtjes maar ben nu toch wel verkocht aan mijn fanatec stuurtje.

Comment

Working...
                                X