Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb hem ook maar meteen gekocht, zo zalig
Wagens die binnekort nog uitkomen zijn Jaguar XKR-S, XF, Ferrari California, Mclaren MP4-12C, Cadillac CTS-V,...
Djeezes hoe moet ge in godsnaam aan 100 000 punten geraken in die Daytona Challenge? Ik geraak nog niet aan de helft..
bij die lange mag ja pas klikken als hij er helemaal in die bol zit en bij de bolletjes moet je een beetje vroeger klikken. Als je dan zo een paar keer na elkaar een perfecte hebt, krijg je extra punten... eens je het door hebt is het niet zo moeilijk
ik geraak niet aan de dom's challenge (de vault heist met twee chargers). Ik heb al 4x een race gereden met allemaal 'perfect shifts', en toch krijg ik de melding 'mission failed'.
kheb de ontwikkelaars een bericht gestuurd en tweemaal een (persoonlijk) antwoord gekregen dat ze er eens naar kijken en het zullen fiksen...
kan ik ondertussen perfect shifts blijven doen voor niks
ik geraak niet aan de dom's challenge (de vault heist met twee chargers). Ik heb al 4x een race gereden met allemaal 'perfect shifts', en toch krijg ik de melding 'mission failed'.
kheb de ontwikkelaars een bericht gestuurd en tweemaal een (persoonlijk) antwoord gekregen dat ze er eens naar kijken en het zullen fiksen...
kan ik ondertussen perfect shifts blijven doen voor niks
Voor de vault heist moet je 4x perfect shift hebben + je moet bij elke shift ook op dat NOS knopje drukken
ik wil graag de missie"vault heist" starten maar ik heb een probleem:
ik ga via mijn GPS naa"Dom's hideout" en klik op de police charger
ik klik op start en er gebeurt helemaal niks
kan iemand mij a.u.b vertellen wat ik fout doe
Comment