Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cartown... Voor de facebookers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is er nog een test drive na level 23?

(still open voor toevoegingen. pm me even)
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ben net begonnen...
      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Mijn auto's hier ook eens plaatsen

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @svenio_g: op level 25 is er nog een testdrive.

Comment

• Kreeg net de melding in het spel "Coming soon, Ferrari"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Kreeg net de melding in het spel "Coming soon, Ferrari"
              nice!
              BMW X5 45e

Comment

• Heb het ook gezien, zal wel wat kosten, en waarschijnlijk dan nog van die blauwe muntjes

Comment

• Aston Martin en Pagani gaan ook hun opwachting maken in het spel.
                  Ook gaan ze binnekort de Ferrari 458 en Lambo Murciélago releasen

Comment

• BMW zou ook binnenkort naar Car Town komen.

Comment

• Comment

• Aston Martin V8 Vantage zit ondertussen ook al in het spel.
                        Morgen zouden blijkbaar de eerste Ferrari's gereleased worden, namelijk de 360 Modena en 355 Berlinetta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Aston Martin V8 Vantage zit ondertussen ook al in het spel.
                          Morgen zouden blijkbaar de eerste Ferrari's gereleased worden, namelijk de 360 Modena en 355 Berlinetta.
                          klopt, met wachtlijst en ineens ook de duurste in mijn geval. al een geluk dat ze niet enkel voor van die blauw muntjes te koop zijn
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Nog 28 min en ik koop mijne Aston Martin V8 Vantage .
                            Alleen weet ik nog niet welke kleur
                            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Het is een appelsien geworden

Comment

• Enkele van mijn leukere wagens:

Comment

• Comment

• Toevoegingen > PM please. Iedereen lijkt ermee te stoppen na een tijd.

Takumi's auto (Initial D)

Smelt.

En de dochter van 3 heeft ook eens een kleurtje mogen kiezen.
                                    Ik win er de ene achter de andere carshow mee

Comment

• De ontwerper was precies niet echt BMW-minded

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                        De ontwerper was precies niet echt BMW-minded

Edit , duits minded , Mercedes ? , Porsche ? Audi ?......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                          Edit , duits minded , Mercedes ? , Porsche ? Audi ?......
                                          er is toch een B klasse
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X