Oorspronkelijk geplaatst door steffer234
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cartown... Voor de facebookers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIk speel het nu ook. Voeg me maar toe: Stefan Van Aken met de profielfoto van een Audi. Zeg wel even dat je van het autoforum bent,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenIk heb je toegevoegd maar ik kon er wel niks bij schrijven..BMW X5 45e
Comment
-
Ik ben ook zo-een die erin slaagt daar dagelijks enkele minuten aan te verliezen
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHoe komen jullie aan zoveel auto's ? Allemaal gekocht (en met geld of punten?) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichtengeen BMW's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichtendaarom dat dat spel zo lief en vriendlijk is
Haha
Met de rest amuseer ik me ook wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk ben ook zo-een die erin slaagt daar dagelijks enkele minuten aan te verliezen
Update
Comment
-
Ben er ook net mee begonnen. Voor diegene die willen, mogen mij me ook altijd toevoegen: Kristof Hoefnagels. Zet het er misschien wel even bij dan want anders weet ik natuurlijk niet om wie het gaat.
Maar als ik die garages hier zie, heb ik nog veel werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenBen er ook net mee begonnen. Voor diegene die willen, mogen mij me ook altijd toevoegen: Kristof Hoefnagels. Zet het er misschien wel even bij dan want anders weet ik natuurlijk niet om wie het gaat.
Maar als ik die garages hier zie, heb ik nog veel werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenEr bestaan 2 Kristof Hoefnagels...
Comment
-
't valt direct op dat er hier een topic gestart werd, want plots een heel deel AF'ers die dit spel spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenWie heeft me net nogal hard op menne zak gegeven in een race (4000 vs 2000 ofzo)?2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
Comment