verwittig mij vanaf er een thirdgen camaro of firebird in het spel zit, dan maak ik ook een account aan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cartown... Voor de facebookers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenverwittig mij vanaf er een thirdgen camaro of firebird in het spel zit, dan maak ik ook een account aan.
Voor deze vind ik het al de moeite waard
firebird trans am2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk BerichtenVanaf welk level kan je eindelijk eens leuke auto's kopen?
zit nu bijna level 10 en kan maar met 4 man werken en qua auto's kan ik nog niet veel kopen
behalve toyota yaris ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenLevel 14 krijg je een golf GTI, als je er x aantal races mee gewonnen hebt mag je 'm houden2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenTCT is hier nog niet gepasseerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koertie Bekijk Berichtenben er ook net mee begonnen. wel een leuk spelletje.
alleen heb ik geen vrienden waar ik tegen kan racen
Comment
-
ik ben er sinds gisteren ook mee bezig.
als je wil racen, mag je me altijd een pm sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenHoe kunt ge van die blauwe coins verdienen?
Geld heb ik genoeg maar blijkbaar zijn er ook regelmatig coins nodig om dingen aan te schaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk ben net aan level 13 en kon kiezen tussen een cadillac escalade, golf GTI en nog iets anders. maar heb dat per ongeluk weg geklikt Iemand die weet hoe ik dat nog kan terugkrijgen?
Heb het al gevonden! Heb er een cadillac bij
Comment
Comment