Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cartown... Voor de facebookers
Collapse
X
-
Last edited by Dane; 16/11/2010, 20:45.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenHoe kunt ge van die blauwe coins verdienen?
Geld heb ik genoeg maar blijkbaar zijn er ook regelmatig coins nodig om dingen aan te schaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ypsy Bekijk BerichtenJe kunt zo'n enquetes gaan invullen Ik heb daarmee iets van 30 blauwe coins gewonnen!
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenWaar kan ik deze vinden ? Kan wel wat coins gebruiken.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenIk ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenBlijft diene hond nu echt op den hoek van 't straat staan, grmbl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenAl eens geklikt op diene hond?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenook eens proberen.
maar hoe krijg je van die blauwe centjes? want enkel met dat kan je wagens kopen.
Je kan ook wagens kopen met gold coins, maar sommige wagens zijn pas te koop met gold coins vanaf een bepaald level. Tot dan kan je ze enkel kopen met blue coins.
Sommige auto's zijn ook blue coins only, zoals bv de Miura. Maar 375 blue coins heb je nu ook niet echt snel... Den truc van de makers van het spel om geld uit je zakken te kloppen, want blue coins kan je ook kopen met echt geld.... Maar ja, daar begin ik zelf niet aan...
Comment
Comment