Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cartown... Voor de facebookers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• men eerste autootje
    en zal waarschijnlijk nog lang blijven ook als je ziet hoeveel blauw geld je nodig hebt om andere te kopen.
    Bijgevoegde Bestanden
    wimoptiek.be op

Comment

• Ik heb momenteel over de 500 000 gold coins. Kan de LP560 kopen, of de Bentley, of de Ford GT. Maar ik geef mijn geld niet graag uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Ik heb momenteel over de 500 000 gold coins. Kan de LP560 kopen, of de Bentley, of de Ford GT. Maar ik geef mijn geld niet graag uit
        Ik heb ze alledrie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          ook eens proberen.

maar hoe krijg je van die blauwe centjes? want enkel met dat kan je wagens kopen.

Ik heb gisteren zo'n enquete ingevuld en heb er 17 blauwe dinges voor gekregen. was op een kwartiertje klaar.
          BMW X5 45e

Comment

• Iemand die goesting heeft om mee op roadtrip te gaan?
            BMW X5 45e

Comment

• R35 GT-R gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                R35 GT-R gekocht.
                Ik ben u aant bijhalen Op levels dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Ik ben u aant bijhalen Op levels dan
                  Proficiat!

Comment

• Ik ben ook verslaafd aan Cartown
                    Zit momenteel aan level 37. En ik bezit iets van van een 23-tal wagens.

Comment

• Dat gaat echt wel niet vooruit eigenlijk... Level 6 en 'k moet altijd pokke-lange opdrachten doen om wat van die gouden centjes te krijgen, die blauwe krijg je nergens zeker?
                      'k Begin die Beetle al beu te worden. 'k Heb wel al 1 keertje kunnen uitbreiden, maar eigenlijk vind ik er toch niet zoveel aan

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Dat gaat echt wel niet vooruit eigenlijk... Level 6 en 'k moet altijd pokke-lange opdrachten doen om wat van die gouden centjes te krijgen, die blauwe krijg je nergens zeker?
                        'k Begin die Beetle al beu te worden. 'k Heb wel al 1 keertje kunnen uitbreiden, maar eigenlijk vind ik er toch niet zoveel aan

Je moet eens klikken op je werkplaats als hij leeg is. Krijg je opdrachten die beter verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maju Bekijk Berichten
                          Je moet eens klikken op je werkplaats als hij leeg is. Krijg je opdrachten die beter verdienen
                          De opdrachten waaraan je iets of wat verdiend en XP-puntjes krijgt, die duren allemaal +12h

Comment

• maar op die tijd kan je wel x aantal kleinere opdrachten gedaan hebben. Door er wat meer mee bezig te zijn, krijg je meer puntjes (als je t uitrekent over dezelfde tijd)
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Mijn garage, ondertussen level 19, echt verslavend voor mij!
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En als ge nu bijvoorbeeld vrienden in dienst neemt, is dat dan fictief, of zit uwe maat werkelijk achter zijn schermpke in uw garage opdrachtjes te doen voor niets?
                                Domme vraag waarschijnlijk

Comment

En als ge nu bijvoorbeeld vrienden in dienst neemt, is dat dan fictief, of zit uwe maat werkelijk achter zijn schermpke in uw garage opdrachtjes te doen voor niets?
                                  Domme vraag waarschijnlijk
                                  Die zit weldegelijk tijd te spenderen aan die opdrachtjes
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Die zit weldegelijk tijd te spenderen aan die opdrachtjes
                                    En waarom zou die dat doen? Toch beter een eigen garge beginnen dan

Volgens mij heb ik de trein van facebook helemaal gemist. 'k Vind er geen klote aan, 'k heb het sinds kort moeten aanmaken onder lichte dwang maar 't zal hier wel weer stoppen

Comment

• Ook maar eens begonnen met spelen
                                      Voeg me gerust toe

Comment

En waarom zou die dat doen? Toch beter een eigen garge beginnen dan

Volgens mij heb ik de trein van facebook helemaal gemist. 'k Vind er geen klote aan, 'k heb het sinds kort moeten aanmaken onder lichte dwang maar 't zal hier wel weer stoppen
                                        Tjah, die doet dat voor u, wat zou je anders zijn zo zonder personeel?
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Working...
                                          X