Volvo C30 Polestar edition:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cartown... Voor de facebookers
Collapse
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
-
ik ben ook al een tijdje bezig momenteel level 43... voor diegene die nieuwschierig zijn kunnen mij toevoegen(jochen.lievens@telenet.be)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNieuwe toevoeging
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenDjeezes hoe moet ge in godsnaam aan 100 000 punten geraken in die Daytona Challenge? Ik geraak nog niet aan de helft..
succes
Comment
-
ik geraak niet aan de dom's challenge (de vault heist met twee chargers). Ik heb al 4x een race gereden met allemaal 'perfect shifts', en toch krijg ik de melding 'mission failed'.
kheb de ontwikkelaars een bericht gestuurd en tweemaal een (persoonlijk) antwoord gekregen dat ze er eens naar kijken en het zullen fiksen...
kan ik ondertussen perfect shifts blijven doen voor niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenik geraak niet aan de dom's challenge (de vault heist met twee chargers). Ik heb al 4x een race gereden met allemaal 'perfect shifts', en toch krijg ik de melding 'mission failed'.
kheb de ontwikkelaars een bericht gestuurd en tweemaal een (persoonlijk) antwoord gekregen dat ze er eens naar kijken en het zullen fiksen...
kan ik ondertussen perfect shifts blijven doen voor niks
Comment
-
de mijne , ben zo een beetje verslaafd
maar de laatste tijd heb ik niet zo veel zin meerBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVoor de vault heist moet je 4x perfect shift hebben + je moet bij elke shift ook op dat NOS knopje drukken
thx!
Comment
-
vault heist
hallo
ik wil graag de missie"vault heist" starten maar ik heb een probleem:
ik ga via mijn GPS naa"Dom's hideout" en klik op de police charger
ik klik op start en er gebeurt helemaal niks
kan iemand mij a.u.b vertellen wat ik fout doe
alvast bedankt
nikie4
Comment