Da BMW artikeltje Amai, ik kijk er hoe langer hoe meer naar uit!! Da vind ik zo geweldig aan EA, ze maken de mensen hun kop compleet zot nog voor het game uit is, en dat alles door goeie PR. Een andere tactiek is de mensen gewoon jaren aan't lijntje te houden, en die vind ik precies minder aangenaam
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed Shift 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDa BMW artikeltje Amai, ik kijk er hoe langer hoe meer naar uit!! Da vind ik zo geweldig aan EA, ze maken de mensen hun kop compleet zot nog voor het game uit is, en dat alles door goeie PR. Een andere tactiek is de mensen gewoon jaren aan't lijntje te houden, en die vind ik precies minder aangenaam
Twijfel tussen NFS Shift2 of TDU2... hmmm, what to do?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
Twijfel tussen NFS Shift2 of TDU2... hmmm, what to do?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb TDU2 gekocht en net mijn NFS limited edition (blijkbaar) besteld bij game mania. dus ge moet ze gewoon beide kopenDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
Twijfel tussen NFS Shift2 of TDU2... hmmm, what to do?
Ik raak ook meer en meer benieuwd naar shift 2. Alhoewel er toch nog dingen inzitten waar ik wat weigerachtig tov sta. Geen quali, geen pitstops,... En vooral de handling wil ik zelf eerst eens aan de tand voelen, alleen komt er natuurlijk geen demo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNa het zien van filmpjes, moest ik NFS gewoon bestellen
Nu tijdelijke actie bij Game Mania.. nu pre-orderen en je hebt een limited edition aan dezelfde prijs.
Voor de L.E.
Krijg je drie extra exclusieve wagens ter beschikking:
-Alfa Romeo Giulietta QV
-Nissan Silvia Spec.r Aero (S15)
-Lamborghini Murciélago LP640
Je zal ook nog 40 exclusieve events voorgeschoteld krijgen.
Arcade vs. Simulatie
Met zo'n 130 auto's en 100 tracks komt Shift niet in de buurt van Gran Turismo 5's 1000 wagens, maar dit is ook niet de bedoeling. Shift 2 geeft je de wagens waar je écht in wil racen en vernieuwt waar het echt belangrijk is: in de race-ervaring. Shift 2 biedt je het plezier van een arcade racer, maar heeft het hart van een simulatieracer. Als je in Elite modus gaat, krijg je alle voordelen (en nadelen) van een compleet accuraat physics model. Wil je echter op een meer arcade manier racen, dan kan de physics engine getweaked worden in de instellenen voor een meer vergevingsgezinde ervaring.
Helmet Cam
Shift is gekend voor zijn sensationele gevoel van snelheid en de effecten bij een crash die je echt het gevoel geven dat je in de cabine van een raceauto zit. Shift 2 gaat een stapje verder met de nieuwe helmet cam. Vanuit het zicht van de racer beleef je de race zoals nog nooit tevoren: Benader een bocht en je hoofd zal zich naar de apex van de bocht richten. Passeer een tegenstander en je zal waarschijnlijk een snelle blik naar hem werpen. Een botsing zorgt er dan weer voor dat je hoofd naar voor wordt geslingerd en je dieptezicht dramatisch wordt beïnvloed. Dit alles gebeurt op het overdreven geluid van een brullende motor. Nog nooit zal je een dergelijke realistische race-ervaring meegemaakt hebben.
Versla de tijden van je vrienden en verdien XP via Autolog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenBitchin, S15, ineens mijn favo driftkar ter beschikking Ook net GM gebeld, LE ligt opzij vanaf ... 1 april
Ahnee, 1 april he meneer2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWilt ge da gaan halen op 1 April en krijgt ge da ni mee
Ahnee, 1 april he meneer
Comment
-
-
-
Heb de 'testversie' hier ondertussen liggen. Er is geen demo, dus moet ik zo maar zien of ik em ga kopen.
Eerste 2 filmpjes
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Dat em Suzuka east ni echt goe kent Ziet er goe uit, klinkt goe, lekkere bewegingservaring zo op't eerste zicht, nu nog goeie handling met de G25 en ik ben vertrokken voor ettelijke uren racefun! Eej Willems, ge gaat dien toch ook halen, want volgens mij gaat deze nét iets langer boeien dan Gran Turismo
Comment
Comment