Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed Shift 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dit ziet er leuk uit voor tussendoor zo, dit weekend ook maar gaan halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
      Dat em Suzuka east ni echt goe kent Ziet er goe uit, klinkt goe, lekkere bewegingservaring zo op't eerste zicht, nu nog goeie handling met de G25 en ik ben vertrokken voor ettelijke uren racefun! Eej Willems, ge gaat dien toch ook halen, want volgens mij gaat deze nét iets langer boeien dan Gran Turismo
      bakkes

Rechtstreeks gekopieerd van een ander forum:

Eerste indrukken waren ronduit negatief. Heel veel steering lag, en grafisch ook veeleisen. Ingame dan maar eens in mijn control center alles aangevinkt zodat de applicatie mag beslissen, en al heel wat beter, alhoewel ik nog steeds maar rond de 35fps schommel.

Met de nieuwe settings racete het wel lekker weg. Heb maar enkel die eerste test gedaan, maar je voelde wel al dat het glijden bijna niet te bespeuren valt, zeker tijdens het rijden stuurt de wagen gewoon lekker in. Wel wat wennen natuurlijk aan de physics, maar het voelt toch vrij goed aan.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

Eej Willems, ge gaat dien toch ook halen, want volgens mij gaat deze nét iets langer boeien dan Gran Turismo
        Tuurlijk.. rap sparen voor dien Turbo S En meteen Zolder en Francorchamps verkennen zodat ik het vanbuiten ken ,zoals de ring
        Is al 2 maanden geleden bestel bij GM ofzo Can't wait !
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Rechtstreeks gekopieerd van een ander forum:
          Dat zijn enkel minpunten over hoe het draait op PC.
          Manne met een PS3 moeten dus gene schrik hebben
          Gameplay is positief, da telt !

Comment

Ik heb het daarstraks ook ff gespeeld en vind het tegenvallen (pc versie) eigenlijk:
            - helmet cam geeft de indruk dat de wagen naar links of rechts is aant trekken.
            - voorlopig nog geen goede settings gevonden voor de G25 waardoor het rijden echt niet fun is.

Morgen eens wat langer zoeken naar deftige settings of wachten tot er een sim-mod uitkomt. Er is blijkbaar al een wereldwijde oproep naar alle modders om dit zo snel mogelijk te doen
            2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
            1998 Saab 9-3 TiD (sold)
            1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

Lol da heeft met de vorige ook ni lang geduurd hè. Sim modders ftw!

Comment

Lol da heeft met de vorige ook ni lang geduurd hè. Sim modders ftw!
                Ebt gij da op PC of PS3 besteld?

Hopelijk gaat het online gebeuren wat langer mee dan in GT5
                BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk Berichten
                  Ik heb het daarstraks ook ff gespeeld en vind het tegenvallen (pc versie) eigenlijk:
                  - helmet cam geeft de indruk dat de wagen naar links of rechts is aant trekken.
                  - voorlopig nog geen goede settings gevonden voor de G25 waardoor het rijden echt niet fun is.

Morgen eens wat langer zoeken naar deftige settings of wachten tot er een sim-mod uitkomt. Er is blijkbaar al een wereldwijde oproep naar alle modders om dit zo snel mogelijk te doen
                  Gebruik de helmet cam dan niet? Er is een gewone cockpit view hoor.

Eerste 2 mods zijn al uit

Alfa 8c @ BH Indy

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Ebt gij da op PC of PS3 besteld?

Hopelijk gaat het online gebeuren wat langer mee dan in GT5
                    Idd lol Ik heb op PS3 besteld, en 't is binnen!!!

Comment

Jup PS3 versie is binnen,ik zal voor mijn buurman ook maar eentje meebrengen.hopelijk is het beter dan tsu2

Comment

Nog geen bericht gekregen op men gsm.
                        Straks eens bellen! Of kan het zijn dat GM Kapellen deze nog niet binnenheeft omdat die iets kleiner zijn dan de GM in Merksem ?

Comment

Ah, toch wel! Subiet gaan halen sé

Comment

Ben het just gaan halen en is nu volop aan het installeren , gaat in ieder geval rapper dan GT5
                            BMW X5 45e

Comment

waar moet eiglijk die code worden ingegeve?
                              Edit: gevonden, het was in de store
                              BMW X5 45e

Comment

Wij willen ervaringen, ervaringen zeg ik u!
                                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

de menu lay out is nogal rommelig imo. het spelen zelf is leuk. de besturing is zoals een typische need for speed. het camerazicht waar ge in de helm zit is in het begin raar maar na een tijdje te gebruiken best gemakkelijk om een bocht aan te snijden. keuze van wagens lijkt me ook nogal beperkt en dezelfde modellen als in de vorige games. 135i, S3, Cobalt SS, e.d.

Ik heb de LE waarbij ge de LP640, alfa en nissan krijgt. alleen vind ik ze nerges in mijn garage terug .
                                  BMW X5 45e

Comment

Leuk spel, BANGELIJKE circuits en genoeg wagens. Niet zoveel als GT5, maar wel de wagens die er moeten inzitten. Leuke BMW's,Porsches,Lambo,etc ...
                                    Enkel vraagt de besturing wel gewenning Ik heb de Driving sensivity wat lager gezet, want bij de minste beweging vloog de auto naar links of rechts . Idem voor Speed sensivity, als je 150 reed, leek het wel of je 300 ging
                                    Drifte is ook ni echt simpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Drifte is ook ni echt simpel
                                      Ge moet me da lotuske drifte, da ga heel simpel daarmee en ge kunt daar mooie slides mee aanhouden. tegenover de 135i die voor geen meter te driften viel.

bij mij is de zescilinder er nu uit gehaald en vervangen door de V8 van de M3
                                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ge moet me da lotuske drifte, da ga heel simpel daarmee en ge kunt daar mooie slides mee aanhouden. tegenover de 135i die voor geen meter te driften viel.

bij mij is de zescilinder er nu uit gehaald en vervangen door de V8 van de M3
                                        En is dat veel beter?want in opotrek lijkt de wagen trager met de V8

Comment

Hij is beestig Gisteren begonnen met de 135i zoals iedereen zo blijkt Volledig stock gelaten voor 't eerste kampioenschap. Gevolg: muug geld kunnen sparen en ne GT3RS kunnen kopen, en nen M3 E46 GTR Race Car (Works) kunnen maken met V10 conversie (BEEST! ) De besturing is idd tricky, zeker als ge van GT5 komt. Al twee uur bezig geweest om de G25 deftig af te stellen, en 't is nog niet wat het zou moeten zijn... Ge kunt het dan ook niet in race aanpassen, dus elke keer aanpassen, race laden, testen, deruit, terug aanpassen, laden, testen, enz enz Voor de rest vind ik de hoofdmenu een beetje irritant, 's voor niks nodig, en de laadtijden vallen beter mee dan GT5 imo. Grafisch is het ni zo goed als GT5, maar het damage model en de effecten die de race-ervaring intensifiëren maken het wel goed. En de sounds, een béétje derover voor sommige auto's (gearbox whine in een 135i...), mr da maakt het allemaal toch nog nét dat ietsje intenser! Ik heb mij al degelijk geamuseerd, en dat gaat nog lang doorgaan heb ik de indruk. Deze gaat vlgs mij langer boeien dan GT5. Heel de tijd mekaars recordjes verbreken bvb is re-te-verslavend!
                                          Last edited by ; 31/03/2011, 09:04.

Comment

Working...
                                          X