Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed Shift 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al iemand die dit heeft op Xbox?
    Ben zwaar aan het twijfelen om deze aan te schaffen, aangezien Forza 4 toch nog niet voor morgen is.
    De vorige NFS zeiden me eigenlijk weinig, teveel arcade.
    Hoe valt dit hier mee? Qua besturing en beleving?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
      zo vaak rijdt de AI me zelfs niet van de baan..
      Ja gast, gij reed op Zolder gewoon 3x tegen mij ipv gewoon voorbij te steke
      't was idd plezant, maar fak.. ik maar denke dat ik snel was, noppes
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Kdenk da ook altij alsk tege ne maat vna mij speel. Tot dat ik die tijden van jullie zie damn
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          ge moet uit de weg gaan voor snellere rijders!
          ik heb het nog altijd niet met de besturing, rechte stukken lijken soms onmogelijk.
          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
            ik heb het nog altijd niet met de besturing, rechte stukken lijken soms onmogelijk.
            Hebk gemerkt

Btw: Vinox en David.. check Glendale club nog eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
              Al iemand die dit heeft op Xbox?
              Ben zwaar aan het twijfelen om deze aan te schaffen, aangezien Forza 4 toch nog niet voor morgen is.
              De vorige NFS zeiden me eigenlijk weinig, teveel arcade.
              Hoe valt dit hier mee? Qua besturing en beleving?
              Niemand?

Comment

• Zelfde als Shift 1 qua feel en besturing.

Pffffff 'k kan geen tijden checken, PSN down edit: gefixed, nice job PSN support.
                Last edited by ; 06/04/2011, 17:58.

Comment

• Ah ist gefixt? EINDELIJK

Comment

• Idd. Enneuh, check.

Comment

• ik ga er ook eens aan beginnen...
                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• G27 settings ??

Is er iemand op dit forum die mij de ingame settings voor de G27 op PS3 kan geven
                        voor shift 2 !!!
                        ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                          Niemand?
                          Ik speel het op de Xbox. De besturing was initieel een ramp! Overmoedig als ik was had ik echter wel al de assists etc uitgeschakeld... De auto's waren met de controller amper te besturen ( zeker de "rechte stukken" op hoge snelheid ), na wat gesurf op internet toch maar enkele assists terug ingeschakeld en enkele settings veranderd... Nu rijdt het aangenamer en ik begin het zelfs leuk te vinden.

Mijn WORKS Cupra kan voor geen meter mee maar het is de fun die telt hé

Soit, is dit Forza / GT5 niveau? Voor mij niet... Is het de moeite om te kopen? Indien je een ontspannende game zoekt met blitse straatauto's en snelle racewagens, absoluut dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                            Is er iemand op dit forum die mij de ingame settings voor de G27 op PS3 kan geven
                            voor shift 2 !!!
                            Moeilijk... De wheel settings zijn zo denderend niet imo. En plus moet ge de eerste race onmiddelijk restarten als 't groen is geworden, want anders voelt je stuur enorm zwaar aan. Na restarten is dit weg

Soit, mijn settings: 80 FFB (100 kan ook, moet ge zelf zien, ik heb het liever luchtig), 75 sensitivity, voor de rest quasi niets veranderd. Ik laat in zo'n games liever de settings zo, omdat ge niet alles ivm uw wheel in de hand hebt zoals op pc. Ik ben ondertussen al aan de FFB gewend, rijdt vlotjes eens ge uw instellingen hebt gevonden.

Van't weekend lvl 20 geworden, en dan houdt het blijkbaar al op???? 'k Heb nog ni de helft van de events gedaan! Waar GT5 VEEL te lang duurt om uw level te maxen, is't bij Shift 2 gewoon gedaan op lvl 20 (waar ge in no time aan zit). Not impressed! Gisteren wel weer nen hoop recordjes verbroken, en de car list begint vorm aan te nemen. Still having fun!!

Comment

• Gisteren ook eens begonnen geef mij toch maar gt5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk Berichten
                                Ik speel het op de Xbox. De besturing was initieel een ramp! Overmoedig als ik was had ik echter wel al de assists etc uitgeschakeld... De auto's waren met de controller amper te besturen ( zeker de "rechte stukken" op hoge snelheid ), na wat gesurf op internet toch maar enkele assists terug ingeschakeld en enkele settings veranderd... Nu rijdt het aangenamer en ik begin het zelfs leuk te vinden.

Mijn WORKS Cupra kan voor geen meter mee maar het is de fun die telt hé

Soit, is dit Forza / GT5 niveau? Voor mij niet... Is het de moeite om te kopen? Indien je een ontspannende game zoekt met blitse straatauto's en snelle racewagens, absoluut dan!
                                Bedankt, ik denk toch dat ik wederom ga passen dan.
                                Lijkt mij opnieuw niet te zijn wat ik verlang van een game.

Comment

• Hoe zet je uw foto's op een USB stick?? (PS3)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                    Gisteren ook eens begonnen geef mij toch maar gt5

Laat me raden begonnen met golf 5 gti zeker....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                      Laat me raden begonnen met golf 5 gti zeker....?
                                      BINGO

Comment

• iemand racen?
                                        BMW X5 45e

Comment

• War kan je op PC een nieuw profiel aanmaken?

Comment

Working...
                                          X