Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed Shift 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Niet slecht voor tussendoor eens te spelen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
      En is dat veel beter?want in opotrek lijkt de wagen trager met de V8
      ik vind het beter met de V8, 550pk fzoiets. maar nu valt die kar zeker niet meer te driften. Ik gebruik die nissan die ge wint bij een van de kampioenschappen

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
      Hij is beestig Gisteren begonnen met de 135i zoals iedereen zo blijkt Volledig stock gelaten voor 't eerste kampioenschap. Gevolg: muug geld kunnen sparen en ne GT3RS kunnen kopen, en nen M3 E46 GTR Race Car (Works) kunnen maken met V10 conversie (BEEST! ) De besturing is idd tricky, zeker als ge van GT5 komt. Al twee uur bezig geweest om de G25 deftig af te stellen, en 't is nog niet wat het zou moeten zijn... Ge kunt het dan ook niet in race aanpassen, dus elke keer aanpassen, race laden, testen, deruit, terug aanpassen, laden, testen, enz enz Voor de rest vind ik de hoofdmenu een beetje irritant, 's voor niks nodig, en de laadtijden vallen beter mee dan GT5 imo. Grafisch is het ni zo goed als GT5, maar het damage model en de effecten die de race-ervaring intensifiëren maken het wel goed. En de sounds, een béétje derover voor sommige auto's (gearbox whine in een 135i...), mr da maakt het allemaal toch nog nét dat ietsje intenser! Ik heb mij al degelijk geamuseerd, en dat gaat nog lang doorgaan heb ik de indruk. Deze gaat vlgs mij langer boeien dan GT5. Heel de tijd mekaars recordjes verbreken bvb is re-te-verslavend!
      Wss hebt gij al mijn ronderecords al verbroken
      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
        Niet slecht voor tussendoor eens te spelen .

Hebde gij nog wel tijd tussendoor.......?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Wss hebt gij al mijn ronderecords al verbroken
          Allemaal met de standaard 135i hè

Comment

Rijgedrag is inderdaad tricky.. vooral de ring.. damn.
            Misschien men steering sensivity nog ietsje lager zetten
            Maar 't is echt wel een leuk spel!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ja Vinox, uwen tijd op op enkele circuits verbeterd + men tijd op Zolder met 2sec verscherpt... komaan zenne

GT3RS op Semi's
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Trut. Wacht ma ak thuis ben strak, semi's onder da spel, ne keer wa afstellen en gaan! Vergeet ni, mijnen tijd op Glendale was nog zonder semi's hè.

Man, dit is gewoon het meest verslavende van heel da spel! Ik heb nog maar een 20tal events gedaan of zo, de rest is gewoon tijden terugpakken en pingpongen met uw Shift2 makkers, bangelijk!!!!

Comment

WTF al me porsches aan rijde jullie ? kmoet pcies is wa meer spelen
                  BMW X5 45e

Comment

Amai, die besturing is echt wennen. Ik ben precies aan het rijden na 10 Trippels van Westmalle Sebiet maar eens zien naar die steering sensitivity...

Comment

tis echt wennen en zoeken naar instellingen hoor.. eerste indrukken stelde me zwaar teleur. tis ook al 2x vastgelopen tijdens een laadscherm.
                      Ondertussen al wat langer gespeeld en "betere" instellingen gevonden, maar soms voelt het nog altijd een beetje zeepkarrig aan. Zo is in een rechte lijn rijden al een strijd op zich..

tracklist & carlist met bijhorende tuning is wel af, speedwall en autolog zien er ook leuk uit. vinox is echt retesnel..

Ik speel met een Fanatec GT3RS en de instellingen uit dit filmpje:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Last edited by davidk; 01/04/2011, 15:48.
                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Ik speel gewoon met een controller en een kleine correctie kan gewoon niet. Je hangt direct op de andere helft van de baan. Die steering sensitivity in de instellingen, heeft die ook effect op een gewone controller?

Voor de rest wel een plezant spel moet ik zeggen. Leuke circuits en wagens. Dit kan me wel even bezig houden

Comment

het racen begin ik leuker en leuker te vinden, maar dat driften jong.. wasme dat..
                          met de controller lukt dat nog een beetje, maar met het stuur echt van geen kanten.. en het is zo onrealistisch.. wheelspin over alle toerentallen als ik gewoon rechtdoor rij in 2de met een karretje dat 150 pk heeft, banden van ijs I guess..
                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Iemand deftige settings voor een controller op ps3?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                              Iemand deftige settings voor een controller op ps3?
                              mijn steering sensitivity sta nu op 11% en dat is toch al een pak beter. ik heb enkel nog last van driften de bochten. Eender welke manier ik een bocht aansnijd er volgt altijd een drift, niet dat dat erg is maar er wordt wel kostbare tijd mee verloren
                              BMW X5 45e

Comment

Pff, momenteel kan het me maar matig boeien.

Het is me wat te "cartoonish" op alle vlakken...

Comment

De tire handling minimod van Juls is echt een aanrader voor de pc-versie, rijdt al stukke beter zo.

2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                                  1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                                  1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

Aanrader ja dat modje. Probeer ook dit eens. Oorspronkelijk voor Shift 1, maar werkt ook voor Shift 2. http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=30144

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rondje Spa @ night met de lambo
                                    www.flickr.com/photos/bramvds
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

Omg Lender da ziet er zo vet uit! Ik kom van't simracen, en zou em zeker downloaden, maar 'k heb hem bewust voor PS3 gekocht, 's leuk om samen met wat andere mensen te racen waar ge anders Call Of Duty of zo mee speelt

@ David: Merci 'k Heb alleen nog ni veel tijd gehad Maar OMFG merci voor da filmke, 'k ga da zeker ne keer proberen!!! Want 't is echt hopeloos ze, de FFB op mijn G25

Comment

Grote voordeel aan de pc is natuurlijk de vele mods die er zullen komen

Screenshotjes (met wat lak aan AA jammergenoeg)

www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
                                          www.last.fm/user/lender

Comment

Working...
                                          X