Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, AA is merkbaar tekort Kunt ge hem ni hoger zetten? DX 11? Op PS3 is't ni veel beter ze, die willen hun 60 fps (bij sommige games minder) halen hè... Die helmet cam zuigt. Ik zal wel zelf naar mijnen bocht kijken, ik wor mottig na vijf rondjes zo
Zometeen een filmpje met de Radical op de ring 's nachts. Wat een fantastische ervaring zeg! Het mag dan al geen supersim zijn, maar dit was gewoon te vet. 2 rondjes gereden en helemaal kapot. Wat een sfeer
Lol da is wel! Gisterenavond was idd chill! Ik heb gemerkt da'k mss toch eens moet kijken naar wat extra prestatiepunten 'k Heb mij kostelijk geamuseerd in elk geval, more! Mss wel eerst eens wa meer carreer doen, die staat ocharme nog maar op 12%.
I know, idd, da's een beetje jammer vind ik ook. Mijn maten waren bij mij toen ik hem net had, en om ff te vlammen konden we enkel mijn 135i pakken. Dan maar ff gauw wa racekes gedaan en ff gaan shoppen/upgraden
Comment