Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed Shift 2
Collapse
X
-
-
Qua belevenis en sfeer is dit toch echt wel een leuk spel hoor. Zelf die helmet cam heeft zo zijn charmes.
Comment
-
-
Zometeen een filmpje met de Radical op de ring 's nachts. Wat een fantastische ervaring zeg! Het mag dan al geen supersim zijn, maar dit was gewoon te vet. 2 rondjes gereden en helemaal kapot. Wat een sfeer
Comment
-
+ YouTube Video
Bocht na bocht hopen dat ge er goed doorkomt. Niet normaal
Paar kleine foutjes, maar was ook wel de eerste keer dat ik hem 's nachts probeerde, en meteen met zo'n machien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDat ziet er zo een zenuwachtig spel uit =\
Comment
-
Fak da was een tof avondje
E30 met 1400pk , ronde tijde op spa en zolder verbreken. Vele toffer dan GT5, al mocht het menu wel beter worden opgemaakt.
En mannen sorry voor de zovele crashe tegen jullie maar mijn raceskills zijn niet echt superBMW X5 45e
Comment
-
zo vaak rijdt de AI me zelfs niet van de baan..
maar de minste aanraking en je vliegt de kant al in, met alle gevolgen van dien (overkop gaan etc)..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenzo vaak rijdt de AI me zelfs niet van de baan..
maar de minste aanraking en je vliegt de kant al in, met alle gevolgen van dien (overkop gaan etc)..BMW X5 45e
Comment
Comment