Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed Shift 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Qua belevenis en sfeer is dit toch echt wel een leuk spel hoor. Zelf die helmet cam heeft zo zijn charmes.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Idd, AA is merkbaar tekort Kunt ge hem ni hoger zetten? DX 11? Op PS3 is't ni veel beter ze, die willen hun 60 fps (bij sommige games minder) halen hè... Die helmet cam zuigt. Ik zal wel zelf naar mijnen bocht kijken, ik wor mottig na vijf rondjes zo

Comment

• -nvm-
          Last edited by lender; 02/04/2011, 19:47.
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Zometeen een filmpje met de Radical op de ring 's nachts. Wat een fantastische ervaring zeg! Het mag dan al geen supersim zijn, maar dit was gewoon te vet. 2 rondjes gereden en helemaal kapot. Wat een sfeer
            www.last.fm/user/lender

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bocht na bocht hopen dat ge er goed doorkomt. Niet normaal

Paar kleine foutjes, maar was ook wel de eerste keer dat ik hem 's nachts probeerde, en meteen met zo'n machien
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Dat ziet er zo een zenuwachtig spel uit =\

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Dat ziet er zo een zenuwachtig spel uit =\
                  Komt voornamelijk door die handen denk ik. Ingame zelf heb je daar geen last van.
                  www.last.fm/user/lender

Comment

• 'k ga het precies ook es proberen!

Comment

• Voor het eerst in jaren heb ik zojuist nog eens meer dan 20 euro aan een PC-game uitgegeven; hopelijk is het dat waard!

Comment

• Vinox is gvd ni bij te houden met zijn tijden!
                        BMW X5 45e

Comment

• Mijne pc is precies niet meer van de jongsten, veel framedrops

Ofwel teveel prut op mijn hdd.

Comment

• Fak da was een tof avondje

E30 met 1400pk , ronde tijde op spa en zolder verbreken. Vele toffer dan GT5, al mocht het menu wel beter worden opgemaakt.

En mannen sorry voor de zovele crashe tegen jullie maar mijn raceskills zijn niet echt super
                            BMW X5 45e

Comment

• zo vaak rijdt de AI me zelfs niet van de baan..
                              maar de minste aanraking en je vliegt de kant al in, met alle gevolgen van dien (overkop gaan etc)..
                              1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Lol da is wel! Gisterenavond was idd chill! Ik heb gemerkt da'k mss toch eens moet kijken naar wat extra prestatiepunten 'k Heb mij kostelijk geamuseerd in elk geval, more! Mss wel eerst eens wa meer carreer doen, die staat ocharme nog maar op 12%.

Comment

• Is er geen mogelijkheid om vrij te rijden met een aantal auto's? Toen we gisteren wat wilden ringen konden we alleen onze eigen focus gebruiken.:s

Comment

• I know, idd, da's een beetje jammer vind ik ook. Mijn maten waren bij mij toen ik hem net had, en om ff te vlammen konden we enkel mijn 135i pakken. Dan maar ff gauw wa racekes gedaan en ff gaan shoppen/upgraden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                      zo vaak rijdt de AI me zelfs niet van de baan..
                                      maar de minste aanraking en je vliegt de kant al in, met alle gevolgen van dien (overkop gaan etc)..
                                      Sorry , volgende keer beter
                                      BMW X5 45e

Comment

• Heb het spel gisteren ook ontvangen, maar nog niet echt veel drang om het te spelen, omdat de besturing blijkbaar fel tegenvalt?

Comment

• Nog niet veel van gemerkt anders.

Het enige wat geweldig hard tegenvalt is driften. :s:s:s
                                          WTF

Comment

Working...
                                          X