Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed Shift 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ik denk gewoon dat er hier een aantal zijn die het constant vergelijken met GT5, enja daar kan Shift 2 niet aan tippen. Met GT5 wil je gewoon proper rijden zo'n goed mogelijke tijden. Terwijl met Shift wil je gewoon scheef gaan en de auto's tunen zowel optisch als motorisch. En als ge klik niet kunt maken zoals de meeste hier is het idd een slecht spel
    Dan is FM 3 stukken plezanter dan shift 2, en daar kan je ook scheef gaan en tunen zowel motorisch en optisch.
    En dat speel ik wel met veel plezier en vele hier op het forum .
    Last edited by ; 22/04/2011, 20:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Dan is FM 3 stukken plezanter dan shift 2, en daar kan je ook scheef gaan en tunen zowel motorisch en optisch.
      En dat speel ik wel met veel plezier en vele hier op het forum .
      feit!.... kom sebiet mor mee gamen dan! tis van de verniet vant weekend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
        feit!.... kom sebiet mor mee gamen dan! tis van de verniet vant weekend!
        Waar zatte vanavond me uwe groten bek?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Ik denk gewoon dat er hier een aantal zijn die het constant vergelijken met GT5, enja daar kan Shift 2 niet aan tippen. Met GT5 wil je gewoon proper rijden zo'n goed mogelijke tijden. Terwijl met Shift wil je gewoon scheef gaan en de auto's tunen zowel optisch als motorisch. En als ge klik niet kunt maken zoals de meeste hier is het idd een slecht spel

Den enigste "klik "dat de meeste gemaakt hebben is dat van het cd dooske en terug verkopen

Comment

• Net eens wat opgezocht qua controller settings en men zei dat 0% steering deadzone zeer goed is. Nadien eens geprobeerd en men sensivity maar op 3% gezet.

VEEEEEEL beter!!
            Een pak minder geschommel en je kan veel zuiverder rijden.. zeker eens proberen gaste Ik heb ook de gas en rem gevoeligheid 10% lager gezet.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Net eens wat opgezocht qua controller settings en men zei dat 0% steering deadzone zeer goed is. Nadien eens geprobeerd en men sensivity maar op 3% gezet.

VEEEEEEL beter!!
              Een pak minder geschommel en je kan veel zuiverder rijden.. zeker eens proberen gaste Ik heb ook de gas en rem gevoeligheid 10% lager gezet.
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Eindelijk de tijd gevonden om er aan te beginnen en ik vind het spel toch vele malen leuker dan GT5. Gewoon al op Zolder rijden met een MX5'je was spannender dan met de X1 rijden op de Ring.

Comment

• Ik heb dit spel ook en gebruik het op ps3, in combinatie met een fanatec stuurtje (of G25 naargelang de locatie)

WTF !!!!!!!!!! een kloterij van jewelste om gewoon rechtdoor te kunnen rijden. Ik denk om en bij de 3 uren bezig geweest te zijn om dat stuur in te stellen zodat ik min of meer rechtdoor kon rijden, en dan nog.
                  Ik vraag me echt af of zo een game ooit getest geweest is.

Grafisch (op een led tv) is dit wel top. De keuze aan wagens en de meer Europese circuits vind ik een pak plezanter dan GT5 met zijn Japanse toestanden , wat me net daarom GT5 met lange tanden deed spelen.

Ik vind NFS wel verslavender, en potentieel leuker. Alleen en dat is geen klein probleem is de besturing met een gamestuur een hel !!!!

Niet te begrijpen dat een game zo op de markt komt.

Met een G25 stuur is het ietske beter (maar ni veel).

Tot nu toe kan geen van beide games, om verschillende redenen, me bekoren.
                  Naar de rijlijnen en realistische besturing kijk ik al lang niet meer. Als je op basis van de snelle rondes daar irl gaat rijden haal je geen ronde vooraleer je crashed.

No kidding: ik denk dat ik dat best niet te veel speel, stel u voor dat ik de techniek die nodig is om daar snel te zijn irl omzet.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Tot nu toe kan geen van beide games, om verschillende redenen, me bekoren.
                    Naar de rijlijnen en realistische besturing kijk ik al lang niet meer. Als je op basis van de snelle rondes daar irl gaat rijden haal je geen ronde vooraleer je crashed.

No kidding: ik denk dat ik dat best niet te veel speel, stel u voor dat ik de techniek die nodig is om daar snel te zijn irl omzet.....
                    Dan blijf je beter bij GTR2

Comment

No kidding: stel u voor dat ik de techniek die nodig is om daar snel te zijn irl omzet.....
                      Dan zijde dik gescheten! Ge moet daar bijna driftend door de bocht, ge moet rare bewegingen maken met uw stuur die ge nooit irl moet maken, enz enz. Daarom, 't is een plezante game, maar als ik wil "trainen" voor een ringtripje, neem ik toch wel gtr hoor. En plus, die racelijnen in da spel =>

Comment

• De nieuwe patch lost nochtans veel op hoor, geen steering lag meer ,betere fysics...
                        Het is nog geen rFactor of GTR 2... maar dat moet ook niet...
                        en GT5 is ook alles behalve "realistisch"

Comment

• Patch? Ook voor PS3? Dan gaat er van't weekend mss nog eens wa geraced worden. Met da'k opnieuw moest beginnen door het vervangen van mijn PS3 was ik nimmer zo gemotiveerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                            De nieuwe patch lost nochtans veel op hoor, geen steering lag meer ,betere fysics...
                            Het is nog geen rFactor of GTR 2... maar dat moet ook niet...
                            en GT5 is ook alles behalve "realistisch"
                            GT5 is voor mij één van de meest tegenvallende games, zeker qua "stuurgevoel". Uiteindelijk vind ik die NFS 2 zeker niet slecht. Vooral de besturing van de wagens is vrij kort bij de realiteit. Wat me stoort bij NFS2 is hoe je de circuits moet rijden......met "propere" en correcte lijnen sta je nergens Ook de rempunten zijn nogal, euhhhhh, raar.

Maar het is wel het enige spel waar ik me mee amuseer. En met een fanatec stuurtje (mits de juiste instellingen) heb je nog enig stuurgevoel ook.
                            Het heeft me wel ettelijke uren gekost om die juiste instellingen te vinden, deze wijken nogal heel sterk af van de standaard settings (dank u google)
                            Last edited by Jokke_vlo; 17/06/2011, 09:13.

Comment

GT5 is voor mij één van de meest tegenvallende games, zeker qua "stuurgevoel". Uiteindelijk vind ik die NFS 2 zeker niet slecht. Vooral de besturing van de wagens is vrij kort bij de realiteit. Wat me stoort bij NFS2 is hoe je de circuits moet rijden......met "propere" en correcte lijnen sta je nergens Ook de rempunten zijn nogal, euhhhhh, raar.

Maar het is wel het enige spel waar ik me mee amuseer. En met een fanatec stuurtje (mits de juiste instellingen) heb je nog enig stuurgevoel ook.
                              Het heeft me wel ettelijke uren gekost om die juiste instellingen te vinden, deze wijken nogal heel sterk af van de standaard settings (dank u google)
                              Idd, die rijlijnen zijn lachen! Ik zorg er altijd voor dat ik de ideale lijn 100% heb en alle bochten gemasterd in de eerste ronde(s), en dan begin ik MIJN lijn te rijden, ineens tussen de 5 en tien seconden per lap sneller. Straf. Hoedanook, Shift 2 is WAY leuker en verveelt veel minder snel dan GT5!!

Comment

• Voor alle platformen is er normaal gezien een patch.
                                op pc is het versie 1.0.1 en op ps3 1.02 als ik me niet vergis.
                                Beste nieuwe is dat de lag op de stuurinput word opgelost.

Ik vind shift 2 best te pruimen.
                                en Shift 2 zit met de stokwagens en track toch "relatief" (het blijft een game waar speelbaarheid primeert!) dicht op
                                check this youtube vid :
                                http://www.youtube.com/watch?v=TC_hm...eature=related

Comment

• Vet filmpje.

In de week nog eens GT5 gespeeld en ik snap -qua rij-eigenschappen- echt niet wat dat zo extra goed zou maken. Feit is wel dat het wagenaanbod wel leuker en meer voor de echte freaks is samengesteld.
                                  Last edited by Geertt; 20/06/2011, 11:35.

Comment

• Ik zou niet kunnen zeggen welke auto's ik mis bij NFS S2 buiten een paar Ferrari's. Eerlijk gezegd zou ik die toch nooit gekozen hebben.

Comment

• Raar dat GT5 zo populair is en we over dit game niet veel praten.

- Fanatec stuurtje en pedalen
                                      - Elite settings
                                      - proper rijden (dus niet de marge van het game benutten)
                                      - tegenstand: hard
                                      - Spa Francorchamps
                                      - Porsche GT3 R

Fucking hard ! Dit begint op een deftige sim te lijken, ook het GT3 gevoel......

+40 minuten "koersen"

Comment

• Nooit fan geweest van GT5...
                                        En nu ze na zoveel jaren eigenlijk zijn stil blijven staan is het voor mij de grootste flop van het jaar.
                                        Al mag het er Grafisch top uit zien...voor rest een dikke ontgoocheling, enfin...

Shift2 voelt kwa gameplay en feeling echt goed aan...damn i love this game.
                                        Om nog maar te zwijgen over het geluid die iedere wagen zo verschillend prachtig laat weerklinken
                                        ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

Raar dat GT5 zo populair is en we over dit game niet veel praten.

- Fanatec stuurtje en pedalen
                                          - Elite settings
                                          - proper rijden (dus niet de marge van het game benutten)
                                          - tegenstand: hard
                                          - Spa Francorchamps
                                          - Porsche GT3 R

Fucking hard ! Dit begint op een deftige sim te lijken, ook het GT3 gevoel......

+40 minuten "koersen"
                                          Imo komt Shift dichter bij een sim dan GT5. Als ge een deftig stuur hebt (Fanatec ), alles op het moeilijkste zet, en deftige ffb settings vindt voor uw stuur, voelt het allemaal echt goed aan. Niet ultrarealistisch, maar ook niet arcade. Het belangrijkste vind ik het gevoel dat ge na een race hebt. Bij GT5 lag ik na twee ronden wijd te slapen, en had ik na de finish zoiets van *gaap*. Na een raceke Shift 2 (vooral de endurance races) loopt soms het zweet van mijn voorhoofd (afhankelijk van hoe warm het buiten is letterlijk of figuurlijk ). Kort samengevat, ik vind persoonlijk de racebeleving die ge hebt van Shift 2 een pak beter dan bij Gran Turismo. En om eerlijk te zijn, ook beter dan een sim. Want een sim is allemaal heel realistisch, maar kan soms zo verdomd saai zijn. Voor het echte werk ga ik liever zelf tracken dan

Comment

Working...
                                          X