Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed Shift 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tegenstand hard of medium? Hard is het voor mij absoluut geen easy peasy kan zeker niet altijd winnen, die endurance bij nacht op spa, not easy......voor mij

Comment

• Altij op hard gezet, van't begin al. Geen assists, elite handling, racelijn aan (voor 't masteren). 'k Racegames zijn de enige games die ik ALTIJD op hard speel, anders vind ik er ni veel aan. A.I. 'k Merk in elk geval 't meeste tegenstand in GT3/GT1. Ge moet wel foutloos uitrijden, want inhalen als ge gespind zijt, dan is't verre van easy!

Comment

• Moet nog veel oefenen dus, want GT3 wedstrijden in hard kan ik zeker niet allemaal winnen.........

Comment

• Ik vind het gewoon zalig om circuits die ik ken zoals Zolder, SPA, Dijon, ed. in de "verkeerde" richting te rijden. Alhoewel de vangrails en markeringen natuurlijk verkeerd staan zijn enkele circuits best rijdbaar en sommige HEEL goed!

Bij SPA merk je pas in de verkeerde richting gaande hoe steil bepaalde stukken zijn ... mijne Caterham moet daar terugschakelen Wel spijtig dat in die richting de rondetijden niet werken ...

Comment

• Onlangs een PC gekregen van familie, die wat upgrades gegeven, NFS Shift 2 geinstalleerd en mn GT3RS stuur eraan gehangen... wel een verschil! PC versie ziet er veel beter uit, sound lijkt me zelfs beter en ook het rijgevoel en de AI doen het wat beter. Minder zweverig/minder input lag... en voor PC zijn er uiteraard ook wat mods die het rijgedrag kunnen fijntunen, maar ik vind het standaard al wel een pak beter/realistischer!

Had ik niet verwacht, dat er zoveel verschil tussen een PS3 / PC titel zou zitten.

Oh en Legens + Speedhunters pack gratis (maarja, wat kan je niet gratis vinden voor je PC qua software).
            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• thanks voor de tip! Is't de moeite, die packs? Kunt ge dan nog online, als die erop staan volgens uw wijze?

Comment

• Ah, EA brengt de packs zelf gratis uit, dan zal het wel allemaal blijven werken natuurlijk.

Comment

• packs zijn zeker de moeite, zeker de legends!
                  1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Working...
                  X