Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mja, met de remkracht ga ik niet te veel doen, want tis vooral bij het aanraken van de gas dat dat begint te ondersturen. En bij insturen ook wel, dusja.
LSD doet ook veel, maar niet genoeg
Mja, met de remkracht ga ik niet te veel doen, want tis vooral bij het aanraken van de gas dat dat begint te ondersturen. En bij insturen ook wel, dusja.
LSD doet ook veel, maar niet genoeg
de remkrachtbalans is vooral belangrijk bij wagens met de motor achteraan of in het midden. als je de remkracht vanvoor iets minder zet en achteraan iets meer (bv:vooraan 4 en achteraan 6) gaat het remmen veel gecontroleerder zijn en de achterkant zal minder rap uitbreken.(zo kan je met de lotus elise ook deftig rijden...) Bij wagens met de motor vooraan zal dat net het omgekeerde effect hebben.
Ah echt? ik dacht dat het te maken had met fwd dat die wielen ook moeten sturen en gas geven. dat het daarom beter was om meer remkracht achter te zetten
Comment