Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ziet er veelbelovend uit, want nu in forza 3 komt het geluid vaak zelf niet in de buurt van de besturende wagen, dat vind ik wel jammer.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
      ziet er veelbelovend uit, want nu in forza 3 komt het geluid vaak zelf niet in de buurt van de besturende wagen, dat vind ik wel jammer.
      Ja en neen, auto's met een excentriek geluid (Carrera GT bv) hebben wel en goed nagebootst geluid. Al de rest ertussen is idd minder....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
        Ja en neen, auto's met een excentriek geluid (Carrera GT bv) hebben wel en goed nagebootst geluid. Al de rest ertussen is idd minder....
        Ik vroeg mij echt af waar ik ging op uitkomen met uw handtekening, zeker met die trollface als avatar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Ik vroeg mij echt af waar ik ging op uitkomen met uw handtekening, zeker met die trollface als avatar
          *gniffel*

Comment

• Geen Porsche meer op Forza?
            Weersverandering?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Geen Porsche meer op Forza?
              Weersverandering?
              Ze zijn echt ver gegaan maar het mag niet baten.

EA heeft al jaren de exclusieve licentie van Porsche op XBOX, en in het verleden werd telkens samengewerkt (lees: Forza zal betalen aan EA om deze te mogen gebruiken).

Het zal nu echter te warm geworden zijn onder de voeten van EA door het succes van de Forza-franchise (en laat exclu Porsche kunnen aanbieden misschien een verkoopstroef zijn van, zegge, Need For Speed: The Run?).

Echt niet de fout van Turn 10, zij hebben bvb. de exclu rechten voor Ferrari maar vinden dat elke game die dat wil er gebruik van mag maken (uiteraard zal dat mits betaling zijn).
              Dit is uiteraard een halve klap voor de Forza-franchise.

(ze zijn zelfs zover gegaan om met de hoogste mensen van Porsche zelf te gaan praten, maar EA geeft niet toe. Ondertussen zijn er op het Forza-forum honderden die natuurlijk zweren dat ze nooit nog een EA-product kopen.)
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Idd enorm jammer.
                Gisteren nog Forza 3 gespeeld. De keuze van wagens is gewoon subliem.. en tja, met een GT3RS rijden

Is weather change mogelijk?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• WTF !!!!!

EA met hun stomme race "sims" die voor geen meter werken =S ze gaan nooit forza of gt5 verslaan

Comment

Idd enorm jammer.
                    Gisteren nog Forza 3 gespeeld. De keuze van wagens is gewoon subliem.. en tja, met een GT3RS rijden

Is weather change mogelijk?
                    Dat weet ik nog niet. Het wagenpark zal op alle andere gebieden nog fantastischer zijn als Forza 3, maar dat Porsche wegvalt is inderdaad een serieuze klap...
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Comment

• Dat is inderdaad wel jammer, geen Porsche. 3 RUF's compenseren dat niet. Waarom er geen meerdere RUF's in gaan steken begrijp ik ook niet..

Comment

• WTF geen Porsches? Dat ze die dan maar in hun EA rommel steken, ik hoef sowieso geen NFS.

Comment

Idd enorm jammer.
                            Fak idd, zo jammer. De GT3RS was de vetste kar van da spel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                              Fak idd, zo jammer. De GT3RS was de vetste kar van da spel !
                              die gt3 rs moet je kopen ofzo in forza 3?
                              blijft gelocked staan bij mij en verwijst mij door naar de xboxlive(welke verlopen is bij mij)

Comment

die gt3 rs moet je kopen ofzo in forza 3?
                                blijft gelocked staan bij mij en verwijst mij door naar de xboxlive(welke verlopen is bij mij)
                                Ja, moest je de Limited E voor hebben of nadien een pack kopen.

Ik ga eens kijken voor een stuur tegen dat FM4 er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                  Ja, moest je de Limited E voor hebben of nadien een pack kopen.

Ik ga eens kijken voor een stuur tegen dat FM4 er is.
                                  ik heb de ultimate collection, niet goed zeker

Comment

ik heb de ultimate collection, niet goed zeker
                                    WTF? Dan had ik eigenlijk toch verwacht dat het wél zou moeten lukken

Comment

• Normaal zaten er dan codes bij het spel die je moest ingeven zo kon je de wagens unlocken

Comment

• zaten 3 codes bij
                                        -stigs garage 3-car pack
                                        -top gear video feature
                                        -xbox live top gear theme.

heb die in begin alle 3 ingegeven maar die wagens zijn precies nog niet unlocked.
                                        Heb wel enkele merken en types waar een ster bijstaat, ik dacht dat dat die waren. wel geen gt3 rs...

uiteraard is men xbox live gold van 1maand reeds verlopen nu, niet veel zin om7€ te betalen voor 1maand extra.

Comment

• Een gewone GT3 volstaat wel zeker? Of rijdt die werkelijk anders?

Comment

Working...
                                          X