Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als er ook maar Golf GTI kes in zitten

Comment

• Inderdaad blijven hopen voor een Porsche

Maar voor de rest : E39 M5, wat een vet kot

Comment

• Voor gewoon af en toe games te spelen kom ik toch toe met een 4gb xbox ofniet?

Comment

• 4GB is toch krap lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
            4GB is toch krap lijkt me.
            In welk opzicht?

Wat is de meerwaarde van die 250gb?
            Voor wat heb je dat nodig?
            Of heb je al redelijk wet geheugen nodig voor de spelletjes zelf?

Comment

• De spellen zelf ook ja, en verder als je bvb. eens een filmpje wilt opnemen van een van je rondjes, DLC packs die je downloadt, enz. Gaat sneller dan je denkt.

En sowieso zijn die "xbox elites" op de tweedehandsmarkt (dus 200+gb) niet zo heel duur niet meer ook én zijn deze bedrijfszekerder (bij de eerste xboxen had je soms nog die ring of death en dat wil je niet )

Comment

De spellen zelf ook ja, en verder als je bvb. eens een filmpje wilt opnemen van een van je rondjes, DLC packs die je downloadt, enz. Gaat sneller dan je denkt.

En sowieso zijn die "xbox elites" op de tweedehandsmarkt (dus 200+gb) niet zo heel duur niet meer ook én zijn deze bedrijfszekerder (bij de eerste xboxen had je soms nog die ring of death en dat wil je niet )
                ik zou soiezo een nieuwe kopen.

Kan je daar eigenlijk gemakkelijk films mee kijken enzo?(bv via usb stick)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  ik zou soiezo een nieuwe kopen.

Kan je daar eigenlijk gemakkelijk films mee kijken enzo?(bv via usb stick)

Jazeker!

Kan je überhaupt nog een nieuwe kopen met alleen maar 4GB ?

Comment

Jazeker!

Kan je überhaupt nog een nieuwe kopen met alleen maar 4GB ?
                    'k dacht het ook niet.

en als je plant om forza te spelen koop maar een met minimum 60gig
                    Want ge zal kunnen high detail foto's oplsaan. enz.
                    en dl content zoals al vermed.
                    Maar als je wat demo's dwnload loopt dit ook rap op.
                    savegames vallen mee. tenzij er veel updates zijn?

Ik kwam vroeger al niet toe met 20gig, heb ondertussen een 60gig gekocht.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        'k dacht het ook niet.

en als je plant om forza te spelen koop maar een met minimum 60gig
                        Want ge zal kunnen high detail foto's oplsaan. enz.
                        en dl content zoals al vermed.
                        Maar als je wat demo's dwnload loopt dit ook rap op.
                        savegames vallen mee. tenzij er veel updates zijn?

Ik kwam vroeger al niet toe met 20gig, heb ondertussen een 60gig gekocht.
                        Zover ik kan zien heb je nu een van 4gb voor 200€ en een van 250g voor 232€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          Zover ik kan zien heb je nu een van 4gb voor 200€ en een van 250g voor 232€.
                          voor 32€ zou ik 100% zonder twijfel voor 250gb gaan!!

lol wa een goedkope xbox'n ^^ 'k herinner mij nog dat playstations 500€ kosten

Comment

• Heb een 20GB en kwam perfect toe voor alles van Forza + nog 5 ander spellen.. Benieuwd wat dat met FM4 gaat geven.

Comment

• Ge moet altijd de 2de disk op uw HD zetten en ik heb ook de eerste erop staan zodat hij minder lang laadt en de cd speler niet moet draaien. Die laatste is nogal luidruchtig he. voor Forza 4 gaat dat er wel af gaan op mijn 20gb schijf..

Comment

• ik wacht nog even af om een nieuwe te kopen. Eerst zien of de game goed draait op de Xbox ... zo niet koop ik mij een nieuwe denk ik.

Heb van Forza 3 ook beide cd's op de hdd gezet om de cd-lezer zo min mogelijk te gebruiken maar toch heb ik soms problemen met de opstart ... dan leest 'm de cd niet Heb het met verschillende games dus ...
                                1978 BMW E21 323i
                                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• ah, kzal da ook 's moeten doen?
                                  iemand rap een linkje hoe dat moet ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    ah, kzal da ook 's moeten doen?
                                    iemand rap een linkje hoe dat moet ofzo
                                    http://answers.yahoo.com/question/in...3005354AAq4B9q

Comment

• wel jammer dat het schijfke er in moet zitten hé
                                      anders kon ik vanuit m'n luie zetel anny game spelen zonder te moeten recht staan om cd'ke te verwisselen xD
                                      keuze: forza2:forza3:forza4 xD enkel wisselen tussen deze XD
                                      of gta om nog wa te cruisen in de city XD

Comment

• FM4 Preview: http://www.gamespot.com/xbox360/driv...-video-preview
                                        En Gerrit, de 2002 Turbo zit er in ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          FM4 Preview: http://www.gamespot.com/xbox360/driv...-video-preview
                                          En Gerrit, de 2002 Turbo zit er in ;-)

Comment

Working...
                                          X