Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Demo aan 't spelen. Best goed, alleen lame dat je tijdens 't rijden met de F10 M5 ziet dat de bestuurder zogezegd naar de versnellingspook grijpt terwijl er gewoon shift paddles aan 't stuur hangen.. 't Zijn details maar dit kan toch niet vind ik.
Gisteren de Demo gedownload en ff snel gespeeld.
Eerste indrukken zijn goed. Geluid is super en rijgedrag is merkbaar verandert en realistischer IMO. Als je bruut instuurt en van je gas gaat schuift de achterkant voelbaar weg, wat irl ook zo is. Lastwisselingen zijn ook moeilijker op te vangen dan in Forza 3. Super! Ook bij het remmen zien dat je stuur recht staat, want als je remt met je stuur gedraaid, dan zal je 't geweten hebben, net zoals irl.
Ik ben overtuigd!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Demo aan 't spelen. Best goed, alleen lame dat je tijdens 't rijden met de F10 M5 ziet dat de bestuurder zogezegd naar de versnellingspook grijpt terwijl er gewoon shift paddles aan 't stuur hangen.. 't Zijn details maar dit kan toch niet vind ik.
Das echt muggeziften ze.
Btw, je kan ook aan de pook zelf + en - doen..........
Comment