Oorspronkelijk geplaatst door McLovin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenZowiezo vind ik het driften moeilijker. Kheb nog niet echt kunnen driften van de ene bocht naar de andere.
Zetten jullie de steering misschien op arcade?
Hier gewoon op simulatie en lukt aardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenPieter, ik rijd nog een race uit, en dan kom ik af, samen met nog een kameraad van me, kunnen we wat ringen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenGe kunt daarvoor ne laptop gebruiken.
Netwerkkabel direct van de Xbox in uw laptop steken.
dan (in win7 ist zo toch):
- Configuratiescherm
- Netwerk & Internet
- Netwerkcentrum
- Adapterinstellingen wijzigen
- Wi-Fi en LAN icoontjes selecteren
- Rechstklikken -> verbindingsbrug maken
Nu zou uw xbox de wifi van uw laptop moeten kunnen gebruiken, kan wel zijn da ge hem is moet uit- en terug aan moet zetten
Zo werkt da bij mij perfect, en ge spaart er de 80€ mee uit da microsoft vraagt voor da onnozel adapterke
Vette shizzle!! Thx!
Straks eens proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenQuote & Untag- PieterF BE
- bunny BE
- Bouncing Bullet
- Taeatua
- sagarishks
- be gerrit
- splenterBE
- Rubmifer
- Stoffn BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk moet dringend eens wat mensen gaan toevoegen.
En ik rij met alles af behalve mijn steering staat op normal, vind dat beter rijden..
Bij gebrek aan het spel amuseer ik me nog met de demo. Heerlijk racen met de Cougar. Het onstabiele gevoel van de muscle car op het snelle Bernese Alps geeft wel een zalige race-ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichtenbotsingen tegen 250km/u
Comment
Comment