Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk spel!
    Eindelijk eens een AI die durft terug te duwen. Ben er al paar keer uitgeduwd omwille van een AI-speler die zn neus in mn zijkant plaatste. Of was het ik die hem naar buiten wou duwen?

Nee, ik vind het echt een topspel.
    Ook best moeilijk om die terugslag met een RWD wagen op te vangen.

En nu ga ik nog een rondje op de ring rijden met een R3-car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
      Staat op mijn verlang lijstje !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
        We verwachten niets anders van u
        Wouter stond scheef en ik knalde erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Heerlijk racen met de Cougar. Het onstabiele gevoel van de muscle car op het snelle Bernese Alps geeft wel een zalige race-ervaring
          Bernese Alps is zo'n vet circuit! Knallen door die snelle bochten

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          Heerlijk spel!
          Eindelijk eens een AI die durft terug te duwen. Ben er al paar keer uitgeduwd omwille van een AI-speler die zn neus in mn zijkant plaatste. Of was het ik die hem naar buiten wou duwen?

Idd, ze laten hun niet doen! Maar ik ga ook niet opzij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
            Wouter stond scheef en ik knalde erop.
            't Heeft soms idd wat meer weg van destruction derby, al goed dat we tijdens de online races de simulatie-schade niet aanleggen

Heb vanavond nog tijdens 't bereiken van level 39 de Koenigsegg Agera kunnen kiezen voor in m'n garage, w00t. Al 's efkes mee testgereden maar dat ding zal toch een set betere (en mss bredere) banden nodig hebben icm wat ophanging-mods want dat ding is zo aggressief dat je 't vermogen bijna niet kwijt kan!

Comment

• En omdat een foto zo veel meer zegt dan woorden

Comment

• Gisteren uiteindelijk gestopt op level 43. Staan al +-65 autotjes in de garage en meer dan 3 miljoen cr.

Blijft zalig, maar wat ik jammer vind aan het spel:

De auto's die je wint/krijgt, zijn allemaal getuned naar het maximum (PI) van hun klasse (of toch bijna, bvb. C423, of C424 ipv C425). Ik wil dat niet, ik wil eerst met alle auto's stock rijden en dan zelf upgraden. Nu kost me dat maar één minuutje om ze terug stock te zetten, maar vind het een rare werkwijze.

Er zitten geen endurance-races in . Je kan ze natuurlijk wel zelf maken via Private Race online (AI als tegenstanders, kies circuit en aantal ronden, max. 50, je wordt er ook voor betaald in cr.), maar dan kan je niet pauzeren of rewind gebruiken.
                Hier is het toch wel GT5 - Forza 4 DIKKE 1-0 imo.

Maar meer kan ik er echt niet van zeggen! Ik kijk weeral uit naar vanavond, zodat ik kan spelen
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  De auto's die je wint/krijgt, zijn allemaal getuned naar het maximum (PI) van hun klasse (of toch bijna, bvb. C423, of C424 ipv C425). Ik wil dat niet, ik wil eerst met alle auto's stock rijden en dan zelf upgraden. Nu kost me dat maar één minuutje om ze terug stock te zetten, maar vind het een rare werkwijze.
                  Klopt, zoals ik gisteren tegen Pieter ook al zei zorgen ze er altijd voor dat wanneer je een nieuwe drivel level bereikt, de PI-level van de te kiezen (min of meer qua performance vergelijkbare) auto's toch nog aangepast is zodat ze op misschien een paar PI-indexpunten na helemaal evenveel scoren, dit is denk ik om 't zogezegd een "eerlijke" keuze te maken. (Omdat je bvb. anders eventueel een R3 723 en R3 798 zou kunnen hebben).

Zelf vind ik er ook niet veel aan en doe ik 't zelfde zoals je zegt. Door ze zelf wat up te graden naar het max van 't PI-level nadat je de auto eerst terug stock hebt gezet kan je de auto veel beter naar je wensen zetten.

Zo ga ik bvb. nooit eerst naar de motor kijken en altijd eerst naar een goede band en handling in 't algemeen.

Ik vind 't echt een zalig spel, en je wordt veel meer beloond in credits en auto's dan in FM3. Je blijft iig niet op je honger zitten, en door de vele credits die je kan verdienen kan je altijd 's gaan shoppen tussen je favoriete merken .

Vanavond na 't werk toch ook weer proberen een paar lvl's te stijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                    Klopt, zoals ik gisteren tegen Pieter ook al zei zorgen ze er altijd voor dat wanneer je een nieuwe drivel level bereikt, de PI-level van de te kiezen (min of meer qua performance vergelijkbare) auto's toch nog aangepast is zodat ze op misschien een paar PI-indexpunten na helemaal evenveel scoren, dit is denk ik om 't zogezegd een "eerlijke" keuze te maken. (Omdat je bvb. anders eventueel een R3 723 en R3 798 zou kunnen hebben).

Zelf vind ik er ook niet veel aan en doe ik 't zelfde zoals je zegt. Door ze zelf wat up te graden naar het max van 't PI-level nadat je de auto eerst terug stock hebt gezet kan je de auto veel beter naar je wensen zetten.

Zo ga ik bvb. nooit eerst naar de motor kijken en altijd eerst naar een goede band en handling in 't algemeen.

Ik vind 't echt een zalig spel, en je wordt veel meer beloond in credits en auto's dan in FM3. Je blijft iig niet op je honger zitten, en door de vele credits die je kan verdienen kan je altijd 's gaan shoppen tussen je favoriete merken .

Vanavond na 't werk toch ook weer proberen een paar lvl's te stijgen!
                    Je hebt volledig gelijk. Ook ik upgrade mijn auto's (toch de gewone, de exotics laat ik meestal zo) op dezelfde manier, eerst ophanging, velgen en banden. Daarna remmen, koppeling, en als er daarna nog wat ruimte is eerst luchtfilter en uitlaat. Soms nog ECU-tuning. Meer doe ik meestal niet, tenzij ik een extreme build wil maken (maar dat doe ik pas na een tijdje, er zijn zoveel auto's waar ik eerst mee wil rijden).

Aan level 50 is het gedaan met de auto's, dan krijg je een mand credits als cadeau (al weet ik nog niet hoeveel). Je kan tot level 150 gaan. Wat ik dan ga beginnen doen is alle 'prijsauto's' die ik niet gekozen heb (bij die keuze moet je er telkens één of meerdere laten staan) beginnen opkopen via Auction House. Er zijn er altijd die deze modellen gekozen hebben, en er is bijna van elke auto een goed aanbod dus met betere prijzen dan bij de dealer.

Zo kocht ik al een E30 M3 voor 2000 cr, dealerprijs is 16000 cr. Ik kick op dat soort dingen Zo'n SportEvo spoiler erop (zo'n klein, vast lipje is dat), BBS'jes erop, OEM rood, klein beetje omlaag en sportuitlaat. Zo'n geluid in de toptoeren

Comment

• Quote & Untag
                      • PieterF BE
                      • bunny BE
                      • Bouncing Bullet
                      • Taeatua
                      • sagarishks
                      • be gerrit
                      • splenterBE
                      • Rubmifer
                      • Stoffn BE
                      • fastfrank1
                      • zidoxs60
                      • AlexxAutoforum
                      • timo555forza
                      Voila, mij der ook eens bijgezet. Wie wil voegt me maar toe, voorlopig speel ik wel de offline modus het meest. Eens ik meer online ga spelen, zal ik iedereen die mji nog niet heeft toegevoegd wel toevoegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk Berichten
                        Idem voor een xbox live acount... gekocht op deze site:
                        http://www.livecheap360codes.com/ voor 35 eurotjes...
                        en werkt dit goed? Ik las al verschillende reports van verkeerde codes, of codes die regio-gebonden zijn ...
                        1978 BMW E21 323i
                        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• McLaren F1 rijdt ook zalig, maar een andere bandenset/maat is wel een must!

Comment

• Den deze heeft nu ook Live Gold en internetverbinding

Comment

• Quote & Untag
                              • PieterF BE
                              • bunny BE
                              • Bouncing Bullet
                              • Taeatua
                              • sagarishks
                              • be gerrit
                              • splenterBE
                              • Rubmifer
                              • Stoffn BE
                              • fastfrank1
                              • zidoxs60
                              • AlexxAutoforum
                              • timo555forza
                              • gregj1988

Deze heb ik normaal allemaal toegevoegd En heb mezelf er ook even bij gezet

Comment

• De mijne is weggevallen..

Quote & Untag
                                • PieterF BE
                                • bunny BE
                                • Bouncing Bullet
                                • Taeatua
                                • sagarishks
                                • be gerrit
                                • splenterBE
                                • Rubmifer
                                • Stoffn BE
                                • fastfrank1
                                • zidoxs60
                                • AlexxAutoforum
                                • timo555forza
                                • gregj1988
                                • MaximeS BE

Comment

• voila, iedereen toegevoegd

Accepteren maar ^^

Comment

• Hoe zet je hier foto's van Forza 4?

Comment

• Normaal naar de site gaan van Forza 4 en dan naar My Forza. Daar ergens. Maar de foto's moeten wel eerst op je storefront staan dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                        Normaal naar de site gaan van Forza 4 en dan naar My Forza. Daar ergens. Maar de foto's moeten wel eerst op je storefront staan dacht ik.

Thx!

Bij deze mijn M5

M3 in de beginfase:

Comment

• En zoals hij nu is:

GTS

Comment

Working...
                                          X