Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Gij zou beter eens beginnen racen !
    Of me tenminste al eens accepteren als vriend

kzal je eens accepteren alsk men credits van fm3 storefront goan binnenhalen.
    Maar fm4 zal er pas in janvier komen kwestie van U alle tijd te geven om beter te worden en stel me dan weer niet teleur delmossel

Comment

• Comment

• Ok dit wordt te me te vet........ Al een geluk dat er geen Porsches meer inzitten.

Comment

• Inderdaad, dan zou het héle forum stilvallen.
          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Die Mountain pass races zijn wel fucking vet! Met mijn 240sx achter de AE86 aan Het niveau van de AI mag wel wat stijgen. Nu rijd ik met een auto die onder de PI limiet zit om toch nog een beetje spanning te hebben. Raggen met de musclecars is ook wel vet. In een knalroze T-bird gehakt maken van hot hatches, waarom niet

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                kzal je eens accepteren alsk men credits van fm3 storefront goan binnenhalen.
                Maar fm4 zal er pas in janvier komen kwestie van U alle tijd te geven om beter te worden en stel me dan weer niet teleur delmossel
                Kweet al waarom.
                Succes dermee

Comment

• Quoten & untaggen

Doen de mini-endurance race mee georganiseerd door "zidoxs60" (toevoegen via vrienden). Gaat door zaterdag 22 oktober en gaat van start ca. 19.00u

Nordschleife 6 laps
                  Simulatie schade: aan
                  Klasse: B500 maximum, alles lager mag.

Het gaat er hem dus om deze race heelhuids uit te komen, ook zal je op 't einde een pak credits winnen en misschien wel zelfs een volledige driver level stijgen. 't Moet dus zeker geen destruction derby worden . Kan tof worden! Hoe meer spelers (en clubs?), hoe leuker, ik gooi er dan als de server niet vol zit nog wat AI auto's bij ook

Doen mee (playertags):
                  • zidoxs60
                  • t0x91
                  • bunny BE
                  • gregj1988
                  • Taeatua
                  • ...

Comment

• Ik denk dat het uur past. 6 ronden dat zal dan zeker een uur duren zeker?

Comment

• Vnv een etentje, helaas...

Comment

• 6 ronden, dayuuum

Maar bon, wie weet doe ik wel mee

Comment

• Quoten & untaggen

Doen de mini-endurance race mee georganiseerd door "zidoxs60" (toevoegen via vrienden). Gaat door zaterdag 22 oktober en gaat van start ca. 19.00u

Nordschleife 6 laps

Het gaat er hem dus om deze race heelhuids uit te komen, ook zal je op 't einde een pak credits winnen en misschien wel zelfs een volledige driver level stijgen. 't Moet dus zeker geen destruction derby worden . Kan tof worden! Hoe meer spelers (en clubs?), hoe leuker, ik gooi er dan als de server niet vol zit nog wat AI auto's bij ook

Doen mee (playertags):
                          • zidoxs60
                          • t0x91
                          • bunny BE
                          • gregj1988
                          • Taeatua
                          • SplenterBE

Zou wel eens kunnen passen dat uur.
                          Ge ziet wel of ik er zal zijn

Comment

• Dat uur zal niet gaan vrees ik. Hoe zit dat nu met die Car Club?

Btw, er is een fotowedstrijd om een unicorn car te winnen. De mooiste foto in de Bernese Alps wint.

Comment

• Quoten & untaggen

Nordschleife 6 laps

Doen mee (playertags):
                              • zidoxs60
                              • t0x91
                              • bunny BE
                              • gregj1988
                              • Taeatua
                              • SplenterBE
                              • PieterF BE

Als het me past, ben ik ook van de partij straks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Dat uur zal niet gaan vrees ik. Hoe zit dat nu met die Car Club?

Btw, er is een fotowedstrijd om een unicorn car te winnen. De mooiste foto in de Bernese Alps wint.

Car Club Autoforum kan je gewoon joinen hoor, ik heb die gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Die Mountain pass races zijn wel fucking vet! Met mijn 240sx achter de AE86 aan Het niveau van de AI mag wel wat stijgen. Nu rijd ik met een auto die onder de PI limiet zit om toch nog een beetje spanning te hebben. Raggen met de musclecars is ook wel vet. In een knalroze T-bird gehakt maken van hot hatches, waarom niet
                                  Zijn inderdaad vet. En daar is de AI wel zwak, want ik win met mijn Alfa GTA D350 tegen een Nisan GTR S700

Echt een vetten bak. Opnieuw een auto waarmee ik nooit mee blijven rijden heb in Forza 3, maar dan wel in Forza 4. Is super licht, heeft korte versnellingen, echt wel sjiek

Comment

• Ik zit vast in de World Tour. Ik heb zogezegd geen auto's om aan de volgende events mee te doen en/of ik moet een level stijgen. Maar ik kan wel niet zien welke auto's ik nodig heb voor die volgende events
                                    Ik dacht dat die World Tour zich aanpaste aan wat je in je garage had staan?
                                    Bon, dan maar even via de events list verder spelen...

Comment

• Pieter bedankt voor de uitnodiging gisteren maar ik heb momenteel nog xbox silver dus kan nog niet mee racen online ... ik denk er wel aan deze week xbox live te kopen amuseer me nu ook al met de Rivals mode. Ideale manier om wat credits te verdienen
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Quoten & untaggen

Nordschleife 6 laps

Doen mee (playertags):
                                        • zidoxs60
                                        • t0x91
                                        • bunny BE
                                        • Taeatua
                                        • SplenterBE
                                        • PieterF BE

Ik moet naar een trouw, gaat me niet passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                          Ik zit vast in de World Tour. Ik heb zogezegd geen auto's om aan de volgende events mee te doen en/of ik moet een level stijgen. Maar ik kan wel niet zien welke auto's ik nodig heb voor die volgende events
                                          Ik dacht dat die World Tour zich aanpaste aan wat je in je garage had staan?
                                          Bon, dan maar even via de events list verder spelen...
                                          In eventlist zie je toch alle events staan? zoek daar een serie uit en kijk of daar een race is op het circuit waar je je nu bevind. Moeilijk kan dat niet zijn he

Comment

Working...
                                          X