Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    Pieter bedankt voor de uitnodiging gisteren maar ik heb momenteel nog xbox silver dus kan nog niet mee racen online ... ik denk er wel aan deze week xbox live te kopen amuseer me nu ook al met de Rivals mode. Ideale manier om wat credits te verdienen
    Ah bon, mja da's niet echt duidelijk vind ik, als iemand Silver heeft..

Graag gedaan, en koop idd maar Gold.

Comment

• Quoten & untaggen

Doen de mini-endurance race mee georganiseerd door "zidoxs60" (toevoegen via vrienden). Gaat door zaterdag 22 oktober en gaat van start ca. 19.00u

Nordschleife 6 laps
      Simulatie schade: aan
      Klasse: B500 maximum, alles lager mag.

Het gaat er hem dus om deze race heelhuids uit te komen, ook zal je op 't einde een pak credits winnen en misschien wel zelfs een volledige driver level stijgen. 't Moet dus zeker geen destruction derby worden . Kan tof worden! Hoe meer spelers (en clubs?), hoe leuker, ik gooi er dan als de server niet vol zit nog wat AI auto's bij ook

Doen mee (playertags):
      • zidoxs60
      • t0x91
      • bunny BE
      • gregj1988
      • Taeatua
      • Stoffn BE
      • ...

Comment

• Kan iemand s wat printscreens van zijn/haar garage plaatsen? Weet graag hoe die eruit ziet
        There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• De achtergrond kan je bv veranderen naar een Alpenlandschap, Top Gear studio, of hangar. Echt wel nice.
          Ik zal wel 's een foto nemen.

Comment

• Hopelijk geen 360's straks op de ring endurance, 'k ga al blij zijn als ik de finishlijn haal

Comment

• Ik rijd met een E36 M3, ik vrees er wat voor.
              Is dat echt stipt om 19u? Want ik moet nog eten ook sbt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                Ik rijd met een E36 M3, ik vrees er wat voor.
                Is dat echt stipt om 19u? Want ik moet nog eten ook sbt.

Eet maar op je gemak Ik wacht wel efkes tot er wat man in de game lobby zit vooraleer ik start!

Ik ga denk ik gewoon met de Ferrari 512 TR rijden, voordeel is dat dat ding standaard lekker confident rijdt, nadeel is dat je er niks meer aan kunt modden (zo goed als) omdat 'ie standaard al op B499 of zo stond.

Net ook rivals-mode wat leren ontdekken, zaaalig, ik begin de Nürburgring GP-strecke meer en meer te waarderen

Comment

• Kzou het liefst hebben dat de race begint VOOR 19u30 als dat kan :-) ?

Comment

• En het is dus om ter eerst e? Niet wachten achter de rest? Dus je zal best dan ook een lange end-of-race timer erin steken. 5-10min?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                      En het is dus om ter eerst e? Niet wachten achter de rest? Dus je zal best dan ook een lange end-of-race timer erin steken. 5-10min?

Yep idd, kzal lange timer steken no worries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                        Kzou het liefst hebben dat de race begint VOOR 19u30 als dat kan :-) ?

Oké

123

Comment

• Ik heb voor 19u30 wel gedaan met eten, mss moet je ten laatste om 19u30 starten anders?

Comment

• Welja, ik eet thuis om 20u15-20u20 :-)
                            Kwil gewoon niet dat ik de race niet kan uitrijden. Maar waarschijnlijk zal de race op zich maar 45min duren zeker?

Comment

• Hangt ervanaf hoe hard we doorknallen.

Maar btw, kan je ervoor zorgen dat je mensen die stilstaan kan aantikken, Wouter? En dat die dus niet doorschijnend zijn?

Want anders geraak je niet meer terug recht als je overkop gaat. En als je altijd iemand kunt aantikken, kan iemand anders je terugduwen.

Comment

• Ik zal dan zien in de settings, binnen minuut of 5 zet ik de boel op

Comment

• Collision Mode moet je op ON zetten! Maar ik ga u wel niet terugduwen oor.

Comment

• Ik heb wel geen micro, is dat een probleem?

Comment

• Kan ik ook meedoen? Voeg mij es toe "streetricer"

Comment

• Kzou graag beginnen

Comment

• Begin maar zonder mij, Da spel zegt hier " Due to conflicting NAT Settings, unable to connect to other player's system at this time.. :/ "

Comment

Working...
                                          X