Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
    Begin maar zonder mij, Da spel zegt hier " Due to conflicting NAT Settings, unable to connect to other player's system at this time.. :/ "

Van stoffn ook.. geen idee wat dat is

Comment

• Iets heel ambetant
      heb het ook voor nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Begin maar zonder mij, Da spel zegt hier " Due to conflicting NAT Settings, unable to connect to other player's system at this time.. :/ "
        Heb hetzelfde probleem :S

edit Nu zit ik in de lobby

FF voor 5 min uitloggen en opnieuw inloggen.. Zo ben ik binnen geraakt
        Last edited by ; 22/10/2011, 20:29.

Comment

• Profiel uitloggen of xbox afzetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
            Profiel uitloggen of xbox afzetten?
            Gewoon uitloggen deed ik.

Race is net gedaan!
            Spijtig dat mn wagen zo'n lage topsnelheid had Zag ze steeds op de rechte stukken terug tijd winnen van me.
            Los daarvan, leuke race. Maar voor de volgende mss dezelfde wagen nemen? Is het gelijk voor iedereen

en @splenterBE
            Spijtig dat je zo vroeg in de race op je zij lag :p

Comment

• Goed gereden iedereen. Het was verdomme lastig die 6 ronden! 54 minuten gereden. Beste lap van 8m53s, nog redelijk cava.

Comment

• 95k gewonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                  Goed gereden iedereen. Het was verdomme lastig die 6 ronden! 54 minuten gereden. Beste lap van 8m53s, nog redelijk cava.
                  Netjes!

Comment

• Was wel tof, maar damn lastig zo lang geconcentreerd blijven . Ook tegen de 100K credits gewonnen, zalig. Stoffn dat was wel spannend, je bleef echt stand houden met die +- 300m distance achter, al heb ik wel éénmaal een pirrouette gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      Was wel tof, maar damn lastig zo lang geconcentreerd blijven . Ook tegen de 100K credits gewonnen, zalig. Stoffn dat was wel spannend, je bleef echt stand houden met die +- 300m distance achter, al heb ik wel éénmaal een pirrouette gemaakt
                      Heb het gezien aan de bandensporen in die bocht
                      De laatste ronde ben ik ook rondgegaan, heb je vast wl gmerkt ^^

Wat was jouw topsnelheid? Mijne was 226km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                        Heb het gezien aan de bandensporen in die bocht
                        De laatste ronde ben ik ook rondgegaan, heb je vast wl gmerkt ^^

Wat was jouw topsnelheid? Mijne was 226km/u

Telkens bij het over de finish-line gaan zat ik rond de 258-260km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          Telkens bij het over de finish-line gaan zat ik rond de 258-260km/h
                          Toeme toch, had ik maar niet zo'n passie voor die EVO II

Comment

• Net 8min45sec gereden met de e36 m3 op de ring. Had beter daarmee gereden

Comment

• Inderdaad :-)
                              En vetten tijd.

Comment

• Straks rond een uur of 9 word ik weer verenigd met de xbox

Comment

• Ferrari Dino 246 GT

Doe al de bumpers ervan, verlagen tot de grond en die kar ziet er echt véél beter uit :-)

Comment

• Mijn favo kar van 't moment, tot A600 getunede '69 Dodge Charger. Ding rijdt ongelofelijk goed na toch wel een tijdje liggen kloten met de finetuning

Later nog 's zien voor een mooie decal

Comment

• Comment

• Is dat de scuderia die zit er bij niet in precies??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                          Is dat de scuderia die zit er bij niet in precies??
                                          Da's een unicorn, die moet je importen uit FM3 ofwel kopen op het auction house (ze gaan voor 999.999.999 credits, als ze aangeboden worden).
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X