Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHeb nog 3 BMW 1M codes, als er gegadigden zijn?Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenMaxime!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenhoe is ie qua realisme?
Als ik een eerlijk antwoord moet geven dan moet ik zeggen dat 1. ik nog nooit met de 1M Coupé IRL zelf heb gereden en 2. het blijft sowieso een videogame natuurlijk MAAR, na al de reviews die ik over de 1M al heb gelezen/gezien heb ik dus wel een beeld over hoe 't zou moeten rijden.
In FM4 voelt de auto enorm speels aan (makkelijk dwars te zetten) maar op 't zelfde moment ook zeer evenwichtig waardoor je niet snel de controle verliest. In zowat elke bocht breekt de kont wat uit als je gas bijgeeft maar 't is o zo leuk . Ik denk dus wel dat ze hun best hebben gedaan om het karakter van de 1M zo correct mogelijk na te bootsen.
Ondertussen heb ik de auto wel al ge(fine)tuned en rijdt 'ie nog wel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMeer 1M codes eind van de week normaal!!! 1M's for all
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMeer 1M codes eind van de week normaal!!! 1M's for all
Comment
-
Als je zo lief zou willen zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenRay en pieter waren precies niet zo blij met de komst van juniorr
T' is nogtans echt nen toffe gast
Kan aleen e pakske zagen en alst dan verstaanbaar zou zijn... ma bon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJa stop eens met dat meisje steeds te playen
Comment
-
Alvast bedankt!
Comment
-
Zoals gezegd, mocht je er eentje op overschot hebben, dan zou dat super zijn
Want 5 leuke wagens die we misschien nooit krijgen vind ik niet leuk. Dat is dan toch al eentje minder...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
Comment