Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Jullie zien me wel zeker terug (als dat mag ), al was ik steevast laatste, ik vond het best leuk jullie aan het werk te zien.
    Volgende keer wel u headset ophouden, we hadden u graag horen vloeken met uw crashes.

Ik vind het trouwens handig om de NS te oefenen op Forza. ik ben met mijn vader eens naar daar geweest en het verschil tussen iemand die de bochten "kent" en niet kent is groot. Al was het maar owv de blinde en de verrassende bochten daar (vooral na karussell, dat is meest moeilijke reeks imho). Natuurlijk rijd je idd totaal niet op het zelfde niveau.
    Last edited by ; 01/11/2011, 14:24.

Comment

• Zowel irl als in 't spel, je mag nog zo veel rondjes gereden hebben op de ring, steeds kan je daar voor verrassingen staan imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        Zowel irl als in 't spel, je mag nog zo veel rondjes gereden hebben op de ring, steeds kan je daar voor verrassingen staan imo
        ²² heb ik toen ook ervaren. je mag nog voorzichtig rijden, nat+stof= gescheten.

Comment

• Ja, gaan we iets afspreken voor deze avond ?

(ik beloof dat er niets of niemand zal tussen komen deze avond )

Comment

• Ik ben terug in Leuven dan, dus geen xbox.

Comment

• PieterF BE
              • bunny BE
              • Bouncing Bullet
              • Taeatua
              • sagarishks
              • be gerrit
              • splenterBE
              • Rubmifer
              • Stoffn BE
              • fastfrank1
              • zidoxs60
              • AlexxAutoforum
              • timo555forza
              • apexio
              • thebiemerke
              • streetricer ( Matthi )
              • The oveRRide
              • NineElevenBE
              • Brecht64
              • Raydendj BE
              • gregj1988
              • MaximeS BE
              • kartingboy 16
              • jokke_vlo

[
              Jokke, die zegt da uw gamertag nie geldig is?

Comment

• PieterF BE
                • bunny BE
                • Bouncing Bullet
                • Taeatua
                • sagarishks
                • be gerrit
                • splenterBE
                • Rubmifer
                • Stoffn BE
                • fastfrank1
                • zidoxs60
                • AlexxAutoforum
                • timo555forza
                • apexio
                • thebiemerke
                • streetricer ( Matthi )
                • The oveRRide
                • NineElevenBE
                • Brecht64
                • Raydendj BE
                • gregj1988
                • MaximeS BE
                • kartingboy 16
                • jokke vlo1970

Comment

• Ziezo iedereen is toegvoegd nu toch nog maar wat forza spelen das iets leuker

Comment

• 't is wss een domme vraag die sowieso al gesteld is, maar bij gebrek aan zin om op te zoeken: Is er ook een Free Drive mode ofzoiets op Forza 4?

Thanks!
                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Ja.
                      Nog vragen?
                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                        't is wss een domme vraag die sowieso al gesteld is, maar bij gebrek aan zin om op te zoeken: Is er ook een Free Drive mode ofzoiets op Forza 4?

Thanks!
                        Ga in het HOODMENU naar free play en kies daar hot-lap

Comment

• Zo, alle 1M codes net verstuurd. Wie geen heeft gehad, to late, maar zal kijken als ik er nog kan vast krijgen

Gisteren wel leuke online wedstrijdjes met Jokke, Alexx en Bouncing Bullet.
                          Met die laatste leuke fotofinish gehad op Infineon

Vanavond terug present!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            'k versta niet goed wat je hier bedoelt (explain?)
                            Many drivers believe that the key to driving quickly is to drive into the corner as deep as possible, slam on the brakes at the last possible instant, jerk the wheel into the turn, and then slam the throttle as hard as possible to the floor. Its really much simpler than that! The single most […]

Pas dit eens toe in dat game ....... En je weet het direct. De corning speeds of hoe je wagen je daar gaat gedragen is nogal ver weg van de realiteit. Oa de gewichts verdeling de extra grip op de voorwielen vanuit het remmen is allemaal niet echt aanwezig zorgt voor een vrij abnormaal bochtengedrag dat nogal ver weg staat van de realiteit. Maar het moet ook niet hè ti's fun en je leert wel wat stuurvaardigheid. In realiteit kan je bij heel veel bochten al een stuk voor de apex op de gas om zo snel uit de bocht te komen hier kan je ongestraft heel laat remmen tot zelfs voorbij die apex op de gas gaan en een snelle bocht. Vanavond rond 21.30 misschien nog wat hekkensluiter komen spelen.
                            Last edited by Jokke_vlo; 01/11/2011, 17:10.

Comment

• awel interessant jokke, ik dacht ook dat hard remmen nie goe was, tijdens het karten enzo
                              't is beter om rustig in uw bocht te komen om er rap uit te kunnen ma daz moooeeilijk :p

Comment

• Ge moet eens die rival met de '70 mustang proberen. Daar moet ge wel voor de bocht voldoende remmen, of je glijdt van de baan. Het is me een raadsel hoe corvettejongen daar een 1:50 heeft gereden. Ik ga die zijn ghost toch eens goe bezien. Na een half uur zat ik op 1:52 en een 1:51 zal nog lukken, maar een volledige 2 seconden sneller.

Merci voor de code corvetteboy!

Comment

• Aventador

Comment

• Leuke kar zekers?

Comment

http://www.nasaproracing.com/hpde/inslow.html

Pas dit eens toe in dat game ....... En je weet het direct. De corning speeds of hoe je wagen je daar gaat gedragen is nogal ver weg van de realiteit. Oa de gewichts verdeling de extra grip op de voorwielen vanuit het remmen is allemaal niet echt aanwezig zorgt voor een vrij abnormaal bochtengedrag dat nogal ver weg staat van de realiteit. Maar het moet ook niet hè ti's fun en je leert wel wat stuurvaardigheid. In realiteit kan je bij heel veel bochten al een stuk voor de apex op de gas om zo snel uit de bocht te komen hier kan je ongestraft heel laat remmen tot zelfs voorbij die apex op de gas gaan en een snelle bocht. Vanavond rond 21.30 misschien nog wat hekkensluiter komen spelen.
                                      Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Slow in fast out moet je ook toepassen in Forza 4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                        Leuke kar zekers?
                                        xdoos ligt ff niet aan. Hoeveel credits gaat deze ? Kunnen wij deze gewoon kopen of is dat weer zo'n DLC ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                          xdoos ligt ff niet aan. Hoeveel credits gaat deze ? Kunnen wij deze gewoon kopen of is dat weer zo'n DLC ?
                                          Is DLC, hoort bij het november pack

Comment

Working...
                                          X