Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    ALTIJD cockpitview. Wel leuk om tegen Jokke te race
    En zeg er gerust bij: op zijn kloten te geven en ik vind het leuk is goed op mijn kloten te krijgen.............maar ik geef ni op, ge zijt van mij nog ni vanaf.

Wat staat hier nu over steering mode: wat is makkelijkst te doen, normal of simulation. Bij mij is het simulation, wil het allemaal zo puur mogelijk.

Klote is wel dat ik nog geen enkel circuit deftig ken, ken zelfs de namen niet altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      En zeg er gerust bij: op zijn kloten te geven en ik vind het leuk is goed op mijn kloten te krijgen.............maar ik geef ni op, ge zijt van mij nog ni vanaf.

Wat staat hier nu over steering mode: wat is makkelijkst te doen, normal of simulation. Bij mij is het simulation, wil het allemaal zo puur mogelijk.

Klote is wel dat ik nog geen enkel circuit deftig ken, ken zelfs de namen niet altijd.
      Stiekem wel leuk om u eens niet altijd als snelste te zien, ja
      Hier staat ook alles op simulation, zo realistisch mogelijk!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Maar Jokke, jij speelt met een stuur zeker ?

Comment

• Yep stuur met trouwens veel te veel stuuruitslag, de dubbele linkse op Laguna is daardoor bv vrij problematisch precies of ik ben aan parkeren met een vrachtwagen ......trouwens groot voordeel va
          PS3 is dat je dat daar allemaal zelf kunt instellen

Comment

• Jokke is ne toffe pé

Ik eindig altijd als laatste xD

Soms cockpit view soms achter de auto

ABS

manueel

steering: simulation

tcs:off

esp: off

Comment

• TCS en STM af.. Voor de rest automatic cruisen.

Comment

• Hier:
                • Steering: SIM
                • ABS: off
                • TCS: off
                • STM: off
                • Manueel zonder koppeling

Momenteel wel nog alle ideale lijnen op het circuit zichtbaar. Dat zou normaal wel moeten afstaan voor een nog betere ervaring. Maar voorlopig ben ik het zo gewend, dat ik niet zonder kan. Kzal het beter moeten afleren/afzetten :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                  Momenteel wel nog alle ideale lijnen op het circuit zichtbaar. Dat zou normaal wel moeten afstaan voor een nog betere ervaring.
                  En betere rondetijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de code, Corvetteboy!

²²²²²

Comment

• ABS staat hier wel aan. Als ik me ook nog moet concentreren op het niet te hard remmen dan bak ik er niets van In principe heeft welke auto ook standaard abs dat je niet kan uitzetten. Meestal gaat de esp en tsc wel uit dus in dat opzichts is met abs rijden nog realistisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        ABS staat hier wel aan. Als ik me ook nog moet concentreren op het niet te hard remmen dan bak ik er niets van
                        Ik dacht ook zo in tijde van Forza 3. Maar vanaf dat ik ben begonnen met Forza 4 heb ik ABS uitgezet. En ik rij (als ik de baan ken), er toch wel sneller mee :-)

Comment

• Net trouwens een 7:16:314 gereden op de 'Ring met een Nissan GT-R Super GT (R875).

Comment

Net trouwens een 7:16:314 gereden op de 'Ring met een Nissan GT-R Super GT (R875).
                            Ok je rijdt er wel rapper mee zonder, ma daz bij iedere bocht nog keer zoveel meer concentratie man

Comment

• Zonder sta je zoveel sneller stil
                              Met koppeling schakelen doe ik ook sinds kort, als je het verschil ziet schakel je vanzelf over
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Ja, skijnt een zot verschil te zijn. Maar momenteel doe ik het niet, gewoon omdat het niet goed in de hand ligt. Als de knop Rb de koppeling is, graak ik er nooit aan omdat ik met mijn wijsvinger gas geef. Welke knop gebruik jij wel voor de koppeling?

Comment

• LB momenteel.
                                  Ja het is onhandig met remmen maar leer het langzamerhand te beheersen. Tijdverschil bij Top Gear track rival...damn!

Hoe sneller de auto hoe minder groot het verschil is, kies daar weer zonder koppeling.
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Hier:
                                    • Steering: SIM
                                    • ABS: off
                                    • TCS: off
                                    • STM: off
                                    • Manueel zonder koppeling
                                    Same here, ik rij wel meer met volgende camera dan in cockpit.

Manueel is al een groot verschil tov automatiek, vraag maar aan corvetteboy. Op lemans haalde ik hem zo bij en hij kon niet meer blijven eens ik er voorbij was.

Comment

• Schakelt hij dan sneller als je de koppeling zelf bedient?

Comment

• Mja en dat van die koppeling.. Veel auto's hebben sowieso toch een sequentiële bak of automaat hé (irl ook).

Neem nu zowat elke AMG, F10 M5, Nissan GT-R, enz.

Comment

• Jup, en nog redelijk veel zelfs

Comment

Working...
                                          X