Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Jup, en nog redelijk veel zelfs
    Allez dan ben ik benieuwd

Comment

• Jonass is echt veel sneller manueel met koppeling..

Comment

• True that

Comment

• Heb net 8'41" gereden op de Ring met een FXX, denk dak het spel ga terugbrengen,loopt iedere keer vast als ik de focus rs wil proberen en de lp670sv is nen zwarte jetta

Comment

• Is dvd 2 geinstalleerd? Die zwarte bora was er in Forza 3 ter vervanging van DLC auto's waarvan jij het pack nog niet van had gedownload (of de gratis auto) Dan kon je wel de auto's zien ook al had je het hele pack niet.

Comment

• Ja, cd2 is al geïnstalleerd maar die twee wagens zijn geen dlc wagens en ook niet van cd2

Comment

• ga die gewoon wisselen éh ja

Comment

• Het geld stroomt echt hard binnen! Een rivalchallenge winnen met een bounty van 100000 en dan kreeg ik er nog 70000 boven op. Meteen level 5 met de lexus LF-A dus ook nog eens gratis parts

Ik heb nu 2 miljoen, wat zou ik kopen?

Comment

• Ik heb 5 mil, ik ga Maxime een cadeauke doen. (LP570)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Ik heb 5 mil, ik ga Maxime een cadeauke doen. (LP570)

Heb een paar van uw Rivals tijden verbroken, ge hebt niet echt veel moeite gedaan zeker ? En bijna alle hulpmiddelen aan pfff

Comment

• Miljaar, met koppeling schakelen is idd echt veel sneller

Comment

• Ik speel dat met een fanatec stuurtje en clubsport pedalen. De koppelingspedaal krijg je blijkbaar niet aan het werk, je moet het met toetsen doen????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Ik speel dat met een fanatec stuurtje en clubsport pedalen. De koppelingspedaal krijg je blijkbaar niet aan het werk, je moet het met toetsen doen????
                            Kijken naar je difficulty instellingen. Je hebt 3 schakelmethodes: auto, manueel zonder clutch en manueel met clutch.

EDIT
                            Khad niet gezien dat je zei dat je het met toetsen moet doen. Ik weet het antwoord niet.
                            Last edited by ; 05/11/2011, 19:45.

Comment

• De nieuwe monthly rival challenges zijn ook wel leuk. Ik ben bezig met die R3 race challenge in Catalunya en tis niet simpel :-)

Comment

• Dat weet ik maar als ik schakel met clutch moet ik blijkbaar een knopje op het stuur nemen als clutch mijn pedaal no way in te stellen als koppeling???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                  Dat weet ik maar als ik schakel met clutch moet ik blijkbaar een knopje op het stuur nemen als clutch mijn pedaal no way in te stellen als koppeling???
                                  tju zelfs de Jokke ga nu vlugger zijn dan mij

Comment

• Da's raar, maar normaal kan je de controls instellen ( tis te zeggen, er zijn een paar voorgeprogrammeerde setups ) zou eens moeten vragen aan een maat van mij, hij rijd ook met fanatec

Comment

• Moh, Jonass, toevallig een Bora gekocht zie ik ?

Comment

• Voor de 1/4 mile zeker
                                        Kan een 10.550 doen maar liever traagjes aan verbeteren + geld
                                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                          Voor de 1/4 mile zeker
                                          Kan een 10.550 doen maar liever traagjes aan verbeteren + geld

Yes, de uitdaging is voor me nu zo'n tijd neer te zetten met iets anders dan een Bora

Veel finetuning en gepruts, wel leuk!

Comment

Working...
                                          X