Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niiiiiice. Ik heb mijn Bora zelf getuned, en 't kan vast nog iets beter wel ook, maar 't is gewoon leuk telkens 150.000 CR te scheppen idd . Heb nu rond de 9.000.000 credits, verslavend is het gvd
Tip voor iets anders dan een Bora (bijna evenwaardig): '00 Audi S4 met de juiste finetuning is in launch sneller dan de Bora, maar de Bora neemt de laatste helft weer meters terug.
Jawel hoor. Dus voor je de race start, zie je een rival staan bij de desbetreffende race, drag, drift of whatever. Daar druk je op "Y" "Change Rival", dan kom je in de scoreboards terecht en zie je in eerste instantie rival tijden van je vrienden staan, daarna druk je op (ik dacht) "X" Toggle en dan kun je andere views zien, bvb "Near me" on scoreboard, de top tijden, enzovoort, daar kan je elke rival kiezen die je voor jezelf wilt en zien welke bounty je er voor krijgt. In dat scherm zie je dus ook of mensen TCS, ABS gebruiken, half-, volautomatisch of manueel met koppeling enz. schakelen..
Wil het hierna ook met iets anders dan een Bora proberen.
Ik zit ondertussen ook al in de 10.5xx regionen, maar daarvoor moet ik toch al eens moeite doen, je mag echt niet 't kleinste foutje maken . Ik heb de indruk dat sommige tegenstanders er in slagen de auto toch nog een fractie sneller te maken dan de mijne..
Gisteren de rival met de supra gedaan. Damn, een perfect drift halen is moeilijk.
Ik heb toch al een paar perfect drifts op mijn palmares, zo'n 41 blijkbaar zie ik op My Forza, toegegeven een groot deel daarvan zijn met mijn R1 GT-R met 900+PK
Jawel hoor. Dus voor je de race start, zie je een rival staan bij de desbetreffende race, drag, drift of whatever. Daar druk je op "Y" "Change Rival", dan kom je in de scoreboards terecht en zie je in eerste instantie rival tijden van je vrienden staan, daarna druk je op (ik dacht) "X" Toggle en dan kun je andere views zien, bvb "Near me" on scoreboard, de top tijden, enzovoort, daar kan je elke rival kiezen die je voor jezelf wilt en zien welke bounty je er voor krijgt. In dat scherm zie je dus ook of mensen TCS, ABS gebruiken, half-, volautomatisch of manueel met koppeling enz. schakelen..
Comment