VET! dan ga ik straks wat livery's downloaden op storefront
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenToevallig nog iemand 1M code teveel?
ebay 5 euro,daar heb ik de mijne gehaald.
Edit:de goedkoopste is nu 12,90€
Last edited by Niko80; 12/12/2011, 07:11.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Ik heb het nu sinds vorige week en toch al een paar uurtjes gespeeld. Op vlak van rijgevoel een grote vooruitgang in vergelijking met zijn voorganger.
Alleen is t wel zeer pijnlijk om te moeten vaststellen dat Porsche niet meer aanwezig is. Als compensatie krijgen we dan een miezerige RUF RT12
Had er dan toch op zijn minst de Yellow Bird ingestoken of gaan we daar ook nog extra voor mogen dokken...U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIk heb het nu sinds vorige week en toch al een paar uurtjes gespeeld. Op vlak van rijgevoel een grote vooruitgang in vergelijking met zijn voorganger.
Alleen is t wel zeer pijnlijk om te moeten vaststellen dat Porsche niet meer aanwezig is. Als compensatie krijgen we dan een miezerige RUF RT12
Had er dan toch op zijn minst de Yellow Bird ingestoken of gaan we daar ook nog extra voor mogen dokken...
GT3RS !!!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGisteren nog eens Forza 3 gespeeld.
GT3RS !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb een probleem..
Als ik een tuning setup wil downloaden, komt er een foutmelding op.
Ik moet iets op men Xbox verwijderen.. Weet er iemand wat en waar ik dit vind?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNiemand?
Wat zegt 'ie dat je moet verwijderen dan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenebay 5 euro,daar heb ik de mijne gehaald.
Edit:de goedkoopste is nu 12,90€
http://www.benl.ebay.be/itm/Forza-Mo...item589083f888
Die zijn zot zeker
Een euro of 2-3 had ik er wel nog voor over gehad, maar geen 500+ frankskes ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNiemand?
Staat ergens op het internet.
Comment
-
Net hééééééérlijke racejes gedaan tegen kameraad met m'n tuned F&F-style Honda S2K , nek aan nek, en je tegenstander terug inhalen door 't miniemste foutje dat 'ie eventueel maakt (of ikzelf), FM4
Ik twijfel om de "madcatz wireless racing wheel" te gaan halen, krijgt goede reviews, maar ik vraag me af of ik dan niet slechter ga spelen want eigenlijk speelt de gewone controller echt goed..
Hier mijn S2K
Comment
-
Bah bah bah, al dat driftgeweld, nu wil ik ook Forza 4.
Klote dat mijn stuur niet compatibel is... kut xdoos.
Comment
Comment