Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb GT5 meteen bij release gekocht en enkele dagen aan een stuk uren na mekaar gespeeld... Begrijp me ook niet verkeerd: tot en met GT4 was ik één van de grootste fans van de reeks, voor GT2 heb ik ooit zelfs een reis naar Turkije afgezegd omdat het net in die week uitkwam (en ik MOEST dat meteen spelen).

Als jarenlange fan (nee, superfan) van de reeks ben ik ZWAAR teleurgesteld geweest door GT5. Je mag't hier nu komen verdedigen of belachelijk maken, het feit is dat IK het een superslechte game vind. Wat iemand anders er van denkt is uiteraard zijn zaak.

Wat ergerde me? Eerst en vooral hun halve werk nadat ze er 1255605 jaar aan gewerkt hebben! ZOOOOOO lang wachten en dan hebben de meeste auto's hetzelfde uitzicht als in GT4. Misschien zijn ze nu aan het werken aan GT6, dat zal uitkomen in 2017 ofzo?

Verder (en, eerlijksheidshalve moet ik dat er bij voegen, dat zou nu opgelost zijn) duurde het in die eerste dagen ABSURD lang om nog maar van de garage naar het homescreen te gaan. Ik spreek niet over lange laadtijden, dit was letterlijk MINUTEN wachten. Dat ergerde me mateloos.

Het geluid van de meeste (! niet allemaal!) trekt op niet veel ook. Het rijgedrag vond ik op geen enkel moment leuk.

Voor de rest is het NIET leuk dat er 800 japanse wagens in de game zitten waarvan minstens 1/8 ste nog eens varianten van & op de Nissan Skyline zijn. Echt, dat boeit me niet

Forza 3 gaf me meteen die 'klik', ik stapte in mijn Yaris Sport en had het gevoel een leuk spel in handen te hebben. Dat is nooit meer weggegaan. Tuurlijk zitten er fouten in (geluid uitlaat veranderd niet als je een racepijp steekt, ...), en over het online gedeelte spreek ik me zelfs niet uit (voor mij draait het grotendeels om de single player in zo'n game, al begrijkj ik WEL dat andere mensen daar andere meningen over hebben).

Voor mij hoeft er aan Forza 4 hélemaal niet veel te veranderen: fix enkele bugs (uitlaatsound iemand?), poets de graphics een klein beetje op en vul het wagenpark aan met wat classics en nieuwe auto's t.o.v. Forza 3. Nog wat nieuwigheidjes links & rechts en dat is een game waar ik een paar dagen verlof voor neem.

Voor je me (zoals iedereen die commentaar op GT5 had) belachelijk wil maken, weet dat ik GEEN fanboy ben: hier staan zowel een PS3 als een XBOX360 als een Wii, en er liggen ook enkele handhelds. Elke reeks krijgt een faire kans van mij en ik zal nooit liggen roepen dat GT6 op voorhand een miskleun is omdat GT5 niet goed was (voor mij!). Ik speel een enorme diversiteit aan games en weet meestal toch waarover ik spreek op dit gebied.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Te moeilijk daarom dat het geen goed spel is nu begrijp ik het.
      Het gaat ten eerste niet over mij en ten tweede ik wil maar zeggen dat die schade er vanaf level 1 in had moeten zitten. Forza kan ik ook niet uitspelen, die R reeksen zijn niets voor mij. In de afgelopen dagen heb ik wel schitterende battles gehad in de C en B reeksen. Big thanks aan de terugspoel knop natuurlijk, zo heb ik cleane wedstrijden gereden en toch gewonnen. In GT5 ben je bijna verplicht uw auto zo hard op te voeren dat je de concurrentie op een hoopje rijdt. Het kleinste foutje en uw race is al naar de zak met een gelijkwaardige auto. Beide situaties zijn gewoon niet plezant. Het eerste kan ik niet racen noemen en het tweede is om uw kas van op te fretten.

Comment

Te moeilijk daarom dat het geen goed spel is nu begrijp ik het.

Nee frank de terugspoel knop ontbreekt in de GT reeks....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          Nee frank de terugspoel knop ontbreekt in de GT reeks....
          idd das waar

Comment

Ja, die ontbreekt inderdaad. Bij Forza heb je de KEUZE om hem al dan niet te gebruiken. Bij GT5 niet, doen die dwaze Jappen dat even voor je.

Ik heb liever een auto mét tractiecontrole die ik volledig kan uitzetten dan een auto zonder.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

forza gt5 is beter vind ik maar de nieuwe modern warfare 3 zeker checken
              a new gameplay of mw3 has been released !!! it's not my video but i like this gameplay sow much ;) mw3 rulez the gameplay under water the best plz like ithtt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vincentw Bekijk Berichten
                forza gt5 is beter vind ik maar de nieuwe modern warfare 3 zeker checken
                http://www.youtube.com/watch?v=IO1imvQ2iaY
                Ahja, on-topic,enzo...
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Idd nu terug on topic

Comment

Comment

Mss dat ik toch eens in een XDOOS ga moeten investeren, alleen klote dat een Fanatec GT3RS er niet op macheert.. moet ik ook nog eens mn stuur zien te upgraden.
                      Als je vergelijkt, Forza 3 met GT5, welke is meer realistisch qua physics?
                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                        Mss dat ik toch eens in een XDOOS ga moeten investeren, alleen klote dat een Fanatec GT3RS er niet op macheert.. moet ik ook nog eens mn stuur zien te upgraden.
                        Als je vergelijkt, Forza 3 met GT5, welke is meer realistisch qua physics?
                        'k zou ze niet echt proberen te vergelijken..

Comment

Bwa, als iemand ze allebei heeft en ze regelmatig speelt zal die wel weten hetwelke realistischer is?
                          En waarom zou je 2 racegames niet met elkaar vergelijken? Denk je dat ze bij Polyphony nooit eens Forza gespeeld hebben, of andersom?
                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                            Bwa, als iemand ze allebei heeft en ze regelmatig speelt zal die wel weten hetwelke realistischer is?
                            En waarom zou je 2 racegames niet met elkaar vergelijken? Denk je dat ze bij Polyphony nooit eens Forza gespeeld hebben, of andersom?
                            Forza is véél realistischer dan gt

Comment

Bwa, bij Forza plakke de wagens te hard op de baan.
                              Geen felle lastwissels enzo, maar gewoon.. het aanbod wagens en circuit: GENIAAL!

Quasi alle Porsche's van oud tot nieuw en ALLE wagens mét interieur.. daar kunnen ze bij GT5 nog wat van leren.
                              En geluid benadert de realiteit

Comment

GT5 is op alle vlakken beter dan FM3
                                Het enige dat bij FM3 beter is dan GT5 is on line gamen.
                                Last edited by ; 16/06/2011, 20:31.

Comment

Sorry Frank, maar niet blindstare

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Sorry Frank, maar niet blindstare
                                    Doe ik ook niet

Comment

GT5 is op alle vlakken beter dan FM3
                                      Het enige dat bij FM3 beter is dan GT5 is on line gamen.
                                      ongenuanceerd. Kom met argumenten lol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                        Forza is véél realistischer dan gt
                                        niet blindstaren hé mij lijkt het dat je nooit gt5 met een deftig stuur gespeeld hebt.

Comment

• F4STB4RT wil je eens in uw eerste post een lijstje maken met iedereen zijn xbox gamertag?

gerritbuggenhout - be gerrit
                                          .
                                          .
                                          .

Edith zegt dat je nu voor 1€ 1maand gold kan krijgen :p

Comment

Working...
                                          X