Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu je het zegt..

Comment

• De ring blijft een kutcircuit tenzij voor tragere auto's dan kan ik me daar nog op amuseren

Comment

• Je moet eens meerijden met iemand aan die snelheden, de ring wordt dan ook effectief smaller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Je moet eens meerijden met iemand aan die snelheden, de ring wordt dan ook effectief smaller.
          true that
          'k vind het soms ook wel smal, behind the car view

Comment

Je moet eens meerijden met iemand aan die snelheden, de ring wordt dan ook effectief smaller.
            Heb ik ook al gedaan in een Clk black series en dan nog is ie breder in t'echt

Comment

• Waar zit Raydendj verdekke?

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Zalige DLC!
                  Ik vind het echt goed dat ze bij T10 geluisterd hebben naar de lezers van de Jalopnik blog. Vorig jaar kwamen veel van deze auto's aanbod in de verkiezing tot de 10 meest gewilde auto's voor de DLC van toen. Uiteindelijk zijn talloze modellen toch nog in Forza 4 geraakt.
                  Alle M5's in het spel, geniaal

Comment

• Zalige DLC!
                    Ik vind het echt goed dat ze bij T10 geluisterd hebben naar de lezers van de Jalopnik blog. Vorig jaar kwamen veel van deze auto's aanbod in de verkiezing tot de 10 meest gewilde auto's voor de DLC van toen. Uiteindelijk zijn talloze modellen toch nog in Forza 4 geraakt.
                    Alle M5's in het spel, geniaal

Comment

• Yes den SLS AMG GT3

Comment

• http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Md3UQEvo0SE DRIFT IN STYLE !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

ah boe... nog wachten tot de zomer

Comment

• Is het eigenlijk normaal dat in bepaalde races modellen zie die ik niet kan kopen of zien in de 'garages'?
                            Bv in lamborghini showcase,verschillende gallardo's(lp 560,570),een gewone lp 640 etc..
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Ja dat kan, met unicorn auto's ook zo.
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Het mei car pack .... http://www.youtube.com/watch?feature...&v=dBqQunS2Y_E#! En gaan met die multivan...

Comment

• elke dag tot de 22e maken ze een porsche uit het pack bekend.

De op één na belangrijkste zit er al in: de 997 GT3 Rs mk1

Comment

http://www.facebook.com/media/set/?s...1476342&type=3
                                    elke dag tot de 22e maken ze een porsche uit het pack bekend.
                                    Dat het maar snel de 22e is! Eindelijk Porschekes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                      Dat het maar snel de 22e is! Eindelijk Porschekes!

Ik hoor het al je staat te popelen voor de Brumos paints.....

Comment

• Comment

• Deze mag er gerust wezen......

Comment

Working...
                                          X