Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor dit spel alleen al zou ik me een Xbox willen kopen. Hier zitten tenminste liefhebbers karren in en een toffe gameplay want op GT5 is het kinneklop...
Langs de andere kant zou ik mijn geld beter wat sparen...
Voor dit spel alleen al zou ik me een Xbox willen kopen. Hier zitten tenminste liefhebbers karren in en een toffe gameplay want op GT5 is het kinneklop...
Ik heb enkele maanden geleden met hetzelfde dilemma gezeten. Uiteindelijk heb ik toch de stap gewaagd en een nieuwe Xbox met Forza 4 aangeschaft. Het was niet de meest rationele keuze, maar ik heb het me nog geen moment beklaagd. Door de online-mogelijkheden en de maandelijkse DLC, kan je het blijven spelen. Het kostenplaatje loopt dan wel op, maar aangezien ik geen andere games meer heb gekocht heb ik er dat graag voor over.
Sindsdien heb ik op de PS3 ook bijna niet meer gespeeld, laat staan GT5.
Als je het merendeel racegames speelt en een echte autoliefhebber bent, zou ik niet meer twijfelen (zeker met Forza Horizon in het vooruitzicht)...
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Als je het merendeel racegames speelt en een echte autoliefhebber bent, zou ik niet meer twijfelen (zeker met Forza Horizon in het vooruitzicht)...
Twijfel twijfel...
Een Xbox met 250gb geheugen, 3 maand Windows live, FM3 en 3 andere games kost nu €233. Valt goed mee en die 3 andere games zou ik waarschijnlijk direct verkopen en FM4 in de plaats kopen. En Forza Horizon is idd een zalig concept.
Goh, moeilijk.
Maar eerst belangrijkere uitgaven: enkele kuisproducten van bij Wax It.
Twijfel twijfel...
Een Xbox met 250gb geheugen, 3 maand Windows live, FM3 en 3 andere games kost nu €233. Valt goed mee en die 3 andere games zou ik waarschijnlijk direct verkopen en FM4 in de plaats kopen. En Forza Horizon is idd een zalig concept.
Goh, moeilijk.
Maar eerst belangrijkere uitgaven: enkele kuisproducten van bij Wax It.
Comment