Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• momenteel kun je 2 maand voor 2 € gold krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
      ...en ik bied je een goedkopere oplossing @ €37.95,-.

Daar haal ik ook mijn Microsoft punten, je krijgt een scan van een code via email.

GT2RS = beest!
      Amai, die site is over heel de lijn 2€ goedkoper dan livecodes.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten

GT2RS = beest!
        Waar,maar de lp570 van het vippack ook:thumbup:
        Carrera GT slaagt tegen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
          Carrera GT slaagt tegen.
          Ja? In FM3 was dat een zalig beest. Vooral het V10 geluid was super goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
            Ja? In FM3 was dat een zalig beest. Vooral het V10 geluid was super goed.
            Ik vind het geluid te stil precies en hij rijd'moeilijk'(maar dat kan ook aan mij liggen )
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
              Ik vind het geluid te stil precies en hij rijd'moeilijk'(maar dat kan ook aan mij liggen )
              Ik vind dat de GT3's ook moeilijker rijden dan in Forza 3. In Forza 3 kon je gewoon stampen in de bocht en dat ding bleef zonder problemen gaan.
              Mits een beetje afstellen en bredere banden rijdt het wel zalig!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iedere keer toen ik met de CGT reed dacht ik aan dit:

Zoooo lekker.

Comment

• Net een paar in-game filmpjes gekeken. GOESTING!

soundje is keer op keer weer vet. Accuraat daar kan ik niet meteen iets over zeggen...

Comment

• Welke wagen maakt het meeste lawaai?
                    En welke het mooiste?
                    In FM4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      Welke wagen maakt het meeste lawaai?
                      En welke het mooiste?
                      In FM4
                      Lexus LFA! Boxen van u stereo volledig opendraaien en dan in autovista.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                        Lexus LFA! Boxen van u stereo volledig opendraaien en dan in autovista.
                        Nope, Mazda 787b

Waarom is die gt2rs zoOO goed,is precies gemaakt voor mij
                        carrera gt valt tegen, ik mis die hoge pitch

Comment

• Zoveel dikke sounds in dat spel he..

787b is iets speciaals en super luid.
                          De bmw 6-in lijn klinkt in elk model goed maar vooral in de e36 is het er boenk op
                          599 GTO klinkt ook heerlijk. Vooral het moment als je opschakelt naar 2. De banden verliezen even grip, de motor gaat iets hoger in toeren, zakt weer en trekt dan opnieuw door waarna je naar 3de gaat. Wat een beleving!
                          De radical klinkt ook erg fel. Die sound en de korte verzetten geven u de indruk dat de acceleratie gewoon nooit ophoud.
                          Als laatste kies ik de F333SP van Ferrari. Nog zo'n huilende motor

Comment

• ja 911 'k heb gisteren avond de E36m3 getuned
                            en het veranderen naar race intake system was er al een verschil.
                            'klinkt echt de max

Comment

• ik ga eens beginnen dowloaden, ALMS pack en porsche pack vooral, ffkes 4200punten gekocht
                              2015 BMW S1000R
                              2010 Renault Clio RS Cup
                              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Ik heb wat nagedacht en ik ga me geen Xbox met forza 4 en horizon kopen. Ik ga sparen voor the real deal, dat lijkt me nog nét iets leuker.

Comment

• Meguiars Car Pack vanaf 5 juni
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Yellowbird
                                    Echt wel een nice carpack maar ik ga mijn geld er toch nie insteken :p

Comment

• Iemand die weet als je een test drive doet via het upgrade menu waar je dan ABS enal die shizzle kan afzetten :/ vind het niet meer terug abs sta aan -,-°

heb er ook op gelet dat ik altijd bere hard op m'n tandn bijt tijdens het rijden x'D (zijn er nog mensen die dit doen?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Yellowbird
                                        Echt wel een nice carpack maar ik ga mijn geld er toch nie insteken :p

gij steekt in geen enkel car-pack uw geld... gierigaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          gij steekt in geen enkel car-pack uw geld... gierigaard
                                          damn right! Met GTA5 en Horizon in het vooruitzicht spaar ik dat geld liever op. Vooral GTA gaat zo de max zijn

Comment

Working...
                                          X