Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik rij heel soms nog eens. De xbox gaat zelden nog aan, weinig tijd de laatste tijd. Misschien in augustus weer wat meer. Anyway, alsk online ben mag je mij altijd inviten hoor alex, grote kans dat'k kom

Comment

• Eindelijk nog is een veelbelovend carpack...... http://www.youtube.com/watch?v=uiyNx...layer_embedded

Comment

• playseat carpack

Comment

• hedde wer niks beters te doen!!!!

Comment

• Comment

• Fan van die gt86 uitvoering.

Comment

• Comment

• Wanneer wordt de xbox vervangen? Gisteren was ik in game mania en zag ik de 250gb versie staan samen met forza en 2 controllers en nog wat prullen. €233, valt wel mee denkik..

Of een 2e handse zoals deze:
                  http://nl.kapaza.be/antwerpen/x-box-360-nieuw-kleur-wit-67199331.htm

Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Last edited by kefkie; 16/09/2012, 16:50.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Wanneer wordt de xbox vervangen? Gisteren was ik in game mania en zag ik de 250gb versie staan samen met forza en 2 controllers en nog wat prullen. €233, valt wel mee denkik..

Of een 2e handse zoals deze:

De meeste geruchten spreken van herfst 2013. Ik zelf denk ten laatste maart 2014, ten vroegste E3 2013.

Comment

• Ik ben die van 233€ gaan kopen en heb wat forza gespeeld, besturing is wel een pak moeilijker dan die van gt5, maar voor de rest is het wel een beter spel!

BMW X5 45e

Comment

• De besturing is even wennen maar daarna stuurt Forza echt wel beter dan GT5. Persoonlijk vind ik het rijden in GT5 communicatieloos.

Comment

• Kefkie wat is je gamertag ?

Comment

• Na lange tijd nog 's FM4 van onder 't stof gehaald en met een maat wat liggen driften, ik met de E36 M3 en hij met een Silvia. De E36 M3 met paar ophangingsmod is echt geschift lekker te driften in dit spel

Comment

• Vanuit een andere hoek

Ben eens aan het proberen om een filmpje van m'n xbox op youtube te krijgen, eens zien of dat marcheert.

Comment

• Filmpje uploaden is gelukt, cool

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is er geen, extra dlc meer deze maand?
                                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Nee, vorige pakket was de laatste van de maandelijkse reeks aan DLC. 9 oktober komt de demo van Horizon al..
                                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                      Nee, vorige pakket was de laatste van de maandelijkse reeks aan DLC. 9 oktober komt de demo van Horizon al..
                                      Pfff spijtig.
                                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Wat vinden we hier van de horizon?
                                        Gisteren efkes gespeeld en kvind hem niet slecht, misschien iets te veel arcade gevoel maarja, dat was te verwachten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                          Wat vinden we hier van de horizon?
                                          Gisteren efkes gespeeld en kvind hem niet slecht, misschien iets te veel arcade gevoel maarja, dat was te verwachten..
                                          Kheb het allemaal op SIM gezet, en het speelt nog tof. Het tofste vond ik de off-road race. Blijft wel een arcade game, maar misschien koop ik het wel.
                                          Kvin wel nog steeds de huisstijl wat raar met die festivals.

Comment

Working...
                                          X