Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die M5.

IK koop zowiezo (weer) de LCE!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
      Die M5.

IK koop zowiezo (weer) de LCE!
      DA kost zoveel éh.

Comment

• Ik koop het ze !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          Ik koop het ze !

Op mij kan je ook rekenen voor die l.e. versie en als je de credits van fm3 kunt overzetten zou zalig zen als start kapitaal... (42.000.000 crkes )

Comment

• ik koop het ook maar niet aan 80€ ofzo .. =:/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              ik koop het ook maar niet aan 80€ ofzo .. =:/
              heb de LCE van Forza 3 gekocht voor €65.

@Bart : Inderdaad, anders zal jij mij toch wat geld moeten doneren.

Comment

heb de LCE van Forza 3 gekocht voor €65.

@Bart : Inderdaad, anders zal jij mij toch wat geld moeten doneren.

gij hebd van mij al geld en otto's genoeg gehad!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  gij hebd van mij al geld en otto's genoeg gehad!!!!!!!!
                  Awel, daarom dak het nu aan Bart vroeg hé.

Comment

• Hopelijk kost de LCE nu niet meer dan vroeger. Kheb geen zin om meer dan 70 euro voor een spel te geven.

Comment

• Inderdaad. Hoe zou het zitten met die kinect facetracking? Zit dat er nu in?

Comment

Awel, daarom dak het nu aan Bart vroeg hé.

Vanmij hebde indertijd ook genoeg verkregen en handige tips...... maarja als ge nu geen geld int kaske hebt schilt er toch iet aan U beheersysteem

Comment

• Doen we vanmiddag een AF eventje ? :p :p met forumleden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            Vanmij hebde indertijd ook genoeg verkregen en handige tips...... maarja als ge nu geen geld int kaske hebt schilt er toch iet aan U beheersysteem
                            Ja, maar gij had zelfs nog meer tijd als ik om op die marketplace rond te hangen in der tijd.
                            Niet da'k bankroet ben op FM3, verre van. 't is gewoon jammer dat ge die credits wrs niet gaat kunnen overzetten.

Comment

Ja, maar gij had zelfs nog meer tijd als ik om op die marketplace rond te hangen in der tijd.
                              Niet da'k bankroet ben op FM3, verre van. 't is gewoon jammer dat ge die credits wrs niet gaat kunnen overzetten.
                              Ga er dan wa gaan verdienen, je koopt toch een spel om het te spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Ga er dan wa gaan verdienen, je koopt toch een spel om het te spelen
                                Zodra je FM4 kan pre-orderen, zal ik dat ook doen.

Comment

Zodra je FM4 kan pre-orderen, zal ik dat ook doen.
                                  Je bedoelt vanaf je het spel hebt ga je credits verzamelen

Comment

• Dat spreekt voor zich.

Comment

Dat spreekt voor zich.
                                      Ik spreek altijd voor mezelf..

Comment

• Ah bon, good to know, dat ik niet schrik als je tegen jezelf praat in de Xbox Live Group chat.

Comment

Ah bon, good to know, dat ik niet schrik als je tegen jezelf praat in de Xbox Live Group chat.
                                          xbox live grou chat?
                                          bedoel je een party

Comment

Working...
                                          X