Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Forza Motorsport 4

Hier kunnen we alvast praten over de opvolger van FM3, de 4de editie van het spel, Forza Motorsport 4

Trailers zien er alleszinds al veelbelovend uit, al word ik voorlopig niet al te warm van dat kinect-gedoe. Ik ga gewoon spelen met de heerlijke xbox360 controller oftewel een stuur.

Spel is voorzien voor de herfst in 2011.

Meest recente én officiële FM4 trailer:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Screenshots

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Bijgevoegde Bestanden

vaarwel GT5

Comment

Als ze er in gaan slagen om van elke auto - los van ook het exterieur - het interieur telkens zo gedetailleerd te maken dan wordt dat echt geschift vet.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Dit zijn natuurlijk foto's van de Photography mode. Je gaat pas echt kunnen zien als de in-game shot's komen.

Toch een grote twijfelaar om zo' n X-doos te gaan halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                  Dit zijn natuurlijk foto's van de Photography mode. Je gaat pas echt kunnen zien als de in-game shot's komen.

Toch een grote twijfelaar om zo' n X-doos te gaan halen.
                  Niet twijfelen, gewoon doen!

Comment

Hoe rapper, hoe liever.
                    Ik ga dit ook spelen met controller en niet met de kinect-briel

Comment

Die kwaliteit van die screens haalt een xbox360 nooit hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Die kwaliteit van die screens haalt een xbox360 nooit hoor
                        Raar, want het komt van een xbox360

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          Raar, want het komt van een xbox360
                          Nee, dat zijn gewoon opgesmukte "screenshots"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Nee, dat zijn gewoon opgesmukte "screenshots"
                            Niet echt..

+ YouTube Video

Comment

Dat filmpje heb ik al 3 maanden geleden gezien, daar hangt een pc aan vast hoor, geen xbox

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Lap, nu moet ik zo'n XDoos hebben.
                                  Wanneer komt er nog eens een echt fatsoenlijk spel voor PC uit...

Comment

Zal wel goed zijn maar ik wacht af voor de "echte" ingame screens

Comment

Die koop ik zeker en inderdaad zonder die Kinect zever!
                                      Tegen dan heb ik ook m'n HD TV

Comment

Forza Motorsport 4 lijkt nauwkeuriger dan ooit te worden

Er zijn nieuwe details rondom de game Forza Motorsport 4 van ontwikkelaar Turn 10 naar boven gekomen. Een artikel op de website MSN Autos doet ons namelijk vermoeden dat het spel nauwkeuriger dan ooit wordt.

Turn 10 gaat volgens het artikel wel erg ver om ervoor te zorgen dat Forza Motorsport 4 veel realistischer wordt dan concurrent Gran Turismo 5 voor de PlayStation 3. Dat doet de ontwikkelaar door in de schoenen van Pietje Precies te kruipen. Zo heeft Turn 10 bijvoorbeeld alle gegevens van banden van producent Pirelli opgevraagd. Denk hierbij aan gegevens over het gewicht van een bepaald soort band en ook informatie over het model van een type band.
                                        En dat is nog niet alles. Zo heeft Turn 10 ook nog terabytes (één terabyte is duizend gigabyte) aan foto's en videos van diverse banen die later in Forza Motorsport 4 te bewonderen zijn. Hiermee wil de ontwikkelaar ervoor zorgen dat élk miniem detail van een bepaalde baan wordt meegenomen.
                                        Daarnaast wil Turn 10 ook nog de meest kleine dingen van elke type auto graag gedetailleerd weten. Zo moet het geluid van de auto exact hetzelfde zijn, de wielvlucht moet ook kloppen en ga zo maar door. Vermoedelijk wil de ontwikkelaar dat we de Kinect ondersteuning zo realistisch mogelijk ervaren.
                                        Het klinkt allemaal ongelofelijk bijzonder en als het aan Microsoft ligt wordt dit spel de beste race game ooit. Eind dit jaar moeten we aan de slag kunnen met de nieuwe Forza, maar een precieze datum is nog niet bekend.

Bron

Comment

Working...
                                        X