Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige game

Comment

• aha dus auto's met uitklappende spoilers hebben nu ook effectief een uitklappende spoiler in forza?

Comment

• Nieuwe track: Indianapolis (Speedway en Grand Prix).

Comment

• Comment

• 'k ben benieuwd!!!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op 1min rijden ze 's avonds. Wel stom dat de lichten van auto niet aan liggen.

Comment

• Weeral is een puur staaltje stuurmanskunsten....

Gisteren ook nog is the f*cking bastard uitgehangen in FM3 tijdens Cat&Mouse..

Comment

• Zo te zien geen weersimulatie?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                    Weeral is een puur staaltje stuurmanskunsten....

Gisteren ook nog is the f*cking bastard uitgehangen in FM3 tijdens Cat&Mouse..

Oe? Dat doet gij toch altijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Zo te zien geen weersimulatie?
                      jammer! dat ontbreekt écht!
                      't zou wel tof zijn, SNEEUW en 2002 turbo ^^

Comment

• Dat weer (regen en nacht) kan mij gestolen worden! Er zijn zoveel belangrijkere dingen in een racespel. De xbox zit volgens mij ook ver aan zijn limiet om die extra grafische dingen te kunnen produceren.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Laten we hopen dat de turn10 servers wa beter draaien voor fm4 dan voor fm3. ( kwestie van online gedeelte en zeker nu met 16 fools in a race ) want gisteren weeral veel tijd verloren met vastlopen lobby's)

Comment

• Gohja, sowieso is online (public) racen in Forza niet echt dat e. Er zit wel bij elke race één iemand die iedereen van de baan ramt. Private races zijn dan wel zalig :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                Gohja, sowieso is online (public) racen in Forza niet echt dat e. Er zit wel bij elke race één iemand die iedereen van de baan ramt. Private races zijn dan wel zalig :-)
                                of auto's die over de baan zweven

Comment

• ga ik toch eens proberen voor 90€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                    http://www.autowereld.be/2011/09/24/...errari-stuur/#

ga ik toch eens proberen voor 90€
                                    'k speel nog liever met m'n controller.

FANATEC alleen is het wat te duur en kan ik een stuurtje niet plaatsen zonder stoel!

Comment

• 2 karren die zeker in mijn garage komen te staan:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                        2 karren die zeker in mijn garage komen te staan:

Wa ga da nie geven als ge die hummer tuned xD

Comment

• Die Sierra is wel een leuk ding En dan op storefront oude bttc liverys downloaden

Comment

Working...
                                          X