Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Toch vet? Controleren met het gaspedaal..
    sommige spelen met controller
    tegenslag valt goe mee in fm4 met controller

Comment

• Ik ook.. ik bedoel gas met de controller ..
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik denk dat Racedriver Grid of Midnight Club Los Angeles meer spellen zijn voor NineEleven.

Comment

• Ik heb nog geen GOLD :-(
          Kheb het wel moeten gaan pre-ordenen bij Bart Smit. Game Mania was uitverkocht. Er zijn wss wel geen acties bij de Bart Smit zodat je bv. een gratis auto krijgt zoals de 1 M. Maar belangrijkste is dat ik de Limited Edition (zal hebben) heb :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Ik denk dat Racedriver Grid of Midnight Club Los Angeles meer spellen zijn voor NineEleven.
            Ach zeveraar uit geen enkele post is af te leiden dat ik die arcade games graag zou spelen. Ik zeg enkel maar dat ik niet wil dat het rijgedrag van Forza 3 veel gaat veranderen in de richting van dat van GT5 want daar vind ik het overstuur gewoon klote.

Gerrit kan je eens een uitgebreider verslag schrijven van het rijgedrag? danku

Comment

• ik heb in gt5 geene last van oncontroleerbaar overstuiur zelle! peis dat aant manneke ligt... "zeveraar"

Comment

• Zal seffes eens gaan kijken of ik nog gold heb op mijn nieuw acc.
                Zoja zal ik de demo ook eens downloaden

Voor de geintreseerden : SplenterkeBE

Comment

• Bon, net efkes den demo gespeeld.
                  En maar half overtuigd.

Qua rijden vind ik fm3 beter ( realistischer) het driften klopt niet 100%, een beetje tegenstuur en je komt direct terug recht enzo. Qua rijden vind ik het eerder gt5 - style.

Details van de wegen, wagens en qua wagenpark zelf en tracks is het dan wel weer geweldig.
                  Anyway ik zal wanneer ik tijd heb weer veel te vinden zijn op mijn xbox vrees ek

Hopelijk zijn we met dezelfde bende ( hopelijk zelfs meer ) van fm3 !

Kzie jullie vanaf 14 okt !

Mij niet vergeten toevoegen : splenterkeBE
                  Del mossa is gone !

Comment

• Er zal er allesinds 1tje bij komen als ik mag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      In GT5 vind ik het driften ronduit moeilijk. Die terugslag altijd..
                      Gebruikte je "comfort hard" banden?
                      Alles zachter dan dit heeft idd die terugslag.

Forza 4: wat een geluid en mooi interieur, rijdt ook een stuk realistischer IMO.

(kwam wel net van gt5, kon forza3 niet meer besturen..aan welk spel dat nu ligt is aan jullie om uit te maken )
                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Is er eigenlijk iets veranderd aan het systeem om decals aan te brengen?

Comment

• Heb de demo ook gespeeld en ik vind het nu al een zalig spel.

Comment

• Is de LE nog ergens te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                              Is de LE nog ergens te krijgen?
                              Ik denk het niet. Morgenavond direct bestellen dan. Hier op kot heb ik geen kaartlezer en in het weekend vergeet ik het atlijd. Al zeg ik wel dat ik het steeds ga doen (getuigen de posts in dit topic). Verdomme he

Comment

• Positief!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ook niet bij game mania?

Comment

• Bij Bart Smit wss wel nog :-)

Comment

• Nice! RS2 + Autocross!
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                        X